Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza kvarova dizelskog motora brodskog porivnog sustava (CROSBI ID 180944)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bukša, Ante ; Martinović, Dragan ; Vidaković, Mario Analiza kvarova dizelskog motora brodskog porivnog sustava / Failures analysis of diesel engine ship propulsion system // Pomorstvo : scientific journal of maritime research, 23 (2009), 2; 391-404

Podaci o odgovornosti

Bukša, Ante ; Martinović, Dragan ; Vidaković, Mario

hrvatski

Analiza kvarova dizelskog motora brodskog porivnog sustava

Iz dnevnika stroja za istraživanje korišteni su izvorni operativni podaci o kvarovima i akciji održavanja kod prekida operacije dizelskog motora (porivnog stroja) za vrijeme plovidbe (tijekom dvadeset i četiri sata) u vremenskom razdoblju od trinaest godina. Analizom zastoja (evidentiranih ciklusa kvarova) definiraju se značajne komponente koje najviše odlaze u eksploataciji. Tu spadaju ispušni ventil, rasprskač i pumpa goriva. Najugroženija komponenta porivnog sustava (dizelskog motora) je ispušni ventil s najvećom stopom kvara. Autori predlažu da bi se povećala operativnost i sigurnost plovidbe brodom potrebno je smanjiti učinak kvara značajnih komponenti brodskog pogona, koje najviše odlaze u eksploataciji. To se postiže izborom kvalitetetnije komponente i boljim održavanjem tj. podešavanjem koncepta održavanja.

porivni sustavi; dizelski motor; analiza kvarova; značajne komponente; ispušni ventil; održavanje

Rad je uveden u bazu podataka BMT (British Maritime Technology), Accession number: 2010051074.

engleski

Failures analysis of diesel engine ship propulsion system

Iz dnevnika stroja za istraživanje korišteni su izvorni operativni podaci o kvarovima i akciji održavanja kod prekida operacije dizelskog motora (porivnog stroja) za vrijeme plovidbe (tijekom dvadeset i četiri sata) u vremenskom razdoblju od trinaest godina. Analizom zastoja (evidentiranih ciklusa kvarova) definiraju se značajne komponente koje najviše odlaze u eksploataciji. Tu spadaju ispušni ventil, rasprskač i pumpa goriva. Najugroženija komponenta porivnog sustava (dizelskog motora) je ispušni ventil s najvećom stopom kvara. Autori predlažu da bi se povećala operativnost i sigurnost plovidbe brodom potrebno je smanjiti učinak kvara značajnih komponenti brodskog pogona, koje najviše odlaze u eksploataciji. To se postiže izborom kvalitetetnije komponente i boljim održavanjem tj. podešavanjem koncepta održavanja.

propulsion system; diesel-engine; failures analysis; significant components; exhaust valve; maintenance

Rad je uveden u bazu podataka BMT (British Maritime Technology), Accession number: 2010051074.

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23 (2)

2009.

391-404

objavljeno

1332-0718

Povezanost rada

Strojarstvo, Tehnologija prometa i transport

Poveznice
Indeksiranost