Privatnost kupaca (CROSBI ID 45778)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Mekovec, Renata
hrvatski
Privatnost kupaca
Da bi se moglo govoriti o rješavanju problema vezanih uz zaštitu privatnosti potrebno je razumjeti što je to privatnost, što ona obuhvaća te zašto je potrebno štititi nečiju privatnost. Stoga će u ovom poglavlju biti prikazane neke definicije pojma privatnosti. Također, bit će prezentirane podjele dimenzija privatnosti, odnosno bit će opisana područja koja koncept privatnosti obuhvaća.
privatnost, osobi podaci
nije evidentirano
engleski
Customers' privacy
nije evidentirano
privacy, personal information
nije evidentirano
Podaci o prilogu
61-86.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing i baze podataka
Dobrinić, Damir
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)
2011.
13 978-953-6071-34-0