Primjeri iz prakse - Sustav za upravljanje odnosa s kupcima (CROSBI ID 45813)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Kreković, Gordan
hrvatski
Primjeri iz prakse - Sustav za upravljanje odnosa s kupcima
Poglavlje opisuje strategiju upravljanja odnosa s kupcima u kontekstu usluga s dodanom vrijednošću te njezinu primjenu na mobilni marketing i inkrementalno poboljšanje kvalitete usluge. Na primjeru NTH CRM sustava pokazana su rješenja za fleksibilno strukturiranje podataka, upravljanje pristancima korisnika (opt-in podrška) te proces segmentacije korisnika na temelju njihovih demografskih, interesnih i drugih obilježja.
usluge s dodanom vrijednošću, upravljanje odnosima s kupcima, mobilni marketing
nije evidentirano
engleski
Examples - Customer relationship management system
nije evidentirano
value added services, customer relationship management, mobile marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
255-267.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing i baze podataka
Dobrinić, Damir
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu
2011.
978-953-6071-34-0