Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga (CROSBI ID 46031)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Božić, Jasmina Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga // Čemu obrazovanje : Razmatranja o budućnosti sveučilišta / Barbarić, Damir (ur.). Zagreb: Matica hrvatska, 2011. str. 85-105

Podaci o odgovornosti

Božić, Jasmina

hrvatski

Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga

U radu se pojedine aspekte Bolonjskog procesa, poglavito ideju i provedbu Bolonjske reforme na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, sagledava iz očišta različitih obrazovnih pristupa koje u svojoj knjizi iz 2008. g. 'Ideologije obrazovanja: Dijagnostički esej na pragu društva znanja' ocrtava austrijski sociolog Manfred Prisching. Prisching opisuje devet obrazovnih pristupa: model skladišta, model upravljanja bazama podataka, model pragmatične svakodnevice, iskustveni model, model ubrzanja, model tržišta rada, model certifikata, model upravljanja i građansko-okcidentalni model. Temeljem rezultata vlastitog kvalitativnog istraživanja nastavničke percepcije ideje i provedbe Bolonjske reforme na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, autorica istražuje primjenjivost Prischingovih zamisli na aktualnu sveučilišnu reformu, te promišlja mogućnosti nadilaženja ideologijskih elemenata prisutnih u reformskom programu.

Bolonjska reforma, visoko obrazovanje, ideologija, autonomija sveučilišta

nije evidentirano

engleski

Bologna reform in the context of Manfred Prisching's educational ideologies

nije evidentirano

Bologna reform, higher education, ideology, university autonomy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

85-105.

objavljeno

Podaci o knjizi

Čemu obrazovanje : Razmatranja o budućnosti sveučilišta

Barbarić, Damir

Zagreb: Matica hrvatska

2011.

978-953-150-918-3

Povezanost rada

Sociologija