Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena metode stabla kvara u održavanju automatskoga pružnog bloka (CROSBI ID 182913)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Hirnig, Saša ; Jauk, Mario Primjena metode stabla kvara u održavanju automatskoga pružnog bloka // Suvremeni promet, 31 (2011), 3-4; 273-277

Podaci o odgovornosti

Hirnig, Saša ; Jauk, Mario

hrvatski

Primjena metode stabla kvara u održavanju automatskoga pružnog bloka

Sigurnost odvijanja željezničkog prometa temeljena je na radu signalno sigurnosnih uređaja te se pred njih postavlja zahtjev visoke pouzdanosti i raspoloživosti tijekom eksploatacije. Nefunkcionalnost uređaja osim sigurnosnog problema uzrokuje i troškove povezane s odvijanjem prometa i održavanjem. U cilju smanjenja ovih troškova primjena stabla kvara pruža značajne mogućnosti u pogledu brzog i efikasnom detektiranja i otklanjanja nastalih kvarova. U radu su na oglednom primjeru analizirani otkazi uređaja automatskog pružnog bloka.

metoda stabla kvara ; automatski pružni blok ; održavanje ; pouzdanost

nije evidentirano

engleski

Application of the Fault Tree Method in Automatic Block Headway Maintenance

nije evidentirano

Fault Tree Method – FMA ; Safety and signalling devices ; automatic block headway ; maintenance ; reliability

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31 (3-4)

2011.

273-277

objavljeno

0351-1898

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport