Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osnove menadžmenta (CROSBI ID 46172)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila Osnove menadžmenta // Osnove menadžmenta. Split: Redak, 2012. str. 1-144

Podaci o odgovornosti

Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila

hrvatski

Osnove menadžmenta

Osnove menadžmenta su nastale kada je poslovna praksa dosegnula određeni stupanj razvoja koji je zahtijevao specifična znanja i vještine koje se tiču upravljanja. Okruženje suvremenih organizacija se izuzetno brzo mijenja pod utjecajem tehnoloških, ekonomskih, pravno-političkih i drugih društvenih faktora. Menadžeri su često prinuđeni donositi odluke u vrlo kratkom roku da bi ostvarili ciljeve svoje organizacije. Odluka koja se donese prekasno nema efekta ili čak postaje kontraproduktivna. Od menadžera se traži: samo “tri stvari”: prvo: uspjeh, drugo: uspjeh i treće: uspjeh (odnosno: samo uspjeh). Uspjeh od menadžera ne zahtijevaju samo vlasnici kapitala. Uspjeh zahtijeva i obitelj (ako je menadžer ima). Konačno, uspjeh je potreban i samom menadžeru (kao ličnosti). The basics of management were made when the business practice reached a certain stage of development which required specific knowledge and skills pertaining to management. The environment of modern organizations is rapidly changing under the influence of technological, economic, legal, political and other social factors. Managers are often forced to make decisions in a very short time in order to accomplish the goals of their organization. A decision made too late has no effect or even becomes counterproductive. Managers are required only "three things": firstly: success, secondly: success and thirdly: success (ie: only success). Managers' success is not only required by the owners of capital. It is also required by the family (if the manager has one). Finally, the manager as a person needs success.

osnove menadžmenta, poslovna praksa, menađeri

nije evidentirano

engleski

THE basics of management

nije evidentirano

the basics of management , practice reached, Managers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-144.

objavljeno

Podaci o knjizi

Osnove menadžmenta

Split: Redak

2012.

978-953-7595-94-4

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti