Osnove menadžmenta (CROSBI ID 46172)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila
hrvatski
Osnove menadžmenta
Osnove menadžmenta su nastale kada je poslovna praksa dosegnula određeni stupanj razvoja koji je zahtijevao specifična znanja i vještine koje se tiču upravljanja. Okruženje suvremenih organizacija se izuzetno brzo mijenja pod utjecajem tehnoloških, ekonomskih, pravno-političkih i drugih društvenih faktora. Menadžeri su često prinuđeni donositi odluke u vrlo kratkom roku da bi ostvarili ciljeve svoje organizacije. Odluka koja se donese prekasno nema efekta ili čak postaje kontraproduktivna. Od menadžera se traži: samo “tri stvari”: prvo: uspjeh, drugo: uspjeh i treće: uspjeh (odnosno: samo uspjeh). Uspjeh od menadžera ne zahtijevaju samo vlasnici kapitala. Uspjeh zahtijeva i obitelj (ako je menadžer ima). Konačno, uspjeh je potreban i samom menadžeru (kao ličnosti). The basics of management were made when the business practice reached a certain stage of development which required specific knowledge and skills pertaining to management. The environment of modern organizations is rapidly changing under the influence of technological, economic, legal, political and other social factors. Managers are often forced to make decisions in a very short time in order to accomplish the goals of their organization. A decision made too late has no effect or even becomes counterproductive. Managers are required only "three things": firstly: success, secondly: success and thirdly: success (ie: only success). Managers' success is not only required by the owners of capital. It is also required by the family (if the manager has one). Finally, the manager as a person needs success.
osnove menadžmenta, poslovna praksa, menađeri
nije evidentirano
engleski
THE basics of management
nije evidentirano
the basics of management , practice reached, Managers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-144.
objavljeno
Podaci o knjizi
Osnove menadžmenta
Split: Redak
2012.
978-953-7595-94-4