Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe (CROSBI ID 586730)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Šulentić Begić, Jasna Kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe // Didaktički izazovi : knjiga sažetaka = Didactic challenges : book of abstracts / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela (ur.). Osijek, 2012. str. 99-99

Podaci o odgovornosti

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe

Tema rada su kompetencije učitelja primarnoga obrazovanja za poučavanje glazbe. Pokušat ćemo odgovoriti na sljedeća pitanja: Što je kompetencija? Što je učiteljska kompetencija? Koje su glazbene kompetencije potrebne za izvođenje/organiziranje nastave glazbe u primarnom obrazovanju? U radu smo analizirali Nastavni plan i program za osnovnu glazbenu školu, Nastavni plan i program za srednju glazbenu školu i Nastavni plan i program za osnovnu školu – dio koji se odnosi na nastavu glazbene kulture u primarnome obrazovanju. Pokušali smo usporediti glazbene kompetencije učenika glazbenih škola s glazbenim kompetencijama učitelja u primarnom obrazovanju. Učitelji primarnoga obrazovanja trebali bi steći kompetencije za izvođenje sljedećih aktivnosti: pjevanje, sviranje (sviranje udaraljki i sviranje instrumenta kao pratnje pjevanju (ili-ili: sintisajzera, glasovira, gitare, harmonike)), slušanje glazbe, glazbenu kreativnost i glazbene igre. Za uspješno izvođenje tih aktivnosti učitelj bi trebao pokazati barem prosječnu muzikalnost, tj. sposobnost ispravnog zapamćivanja melodije i ritma te njihove reprodukcije.

primarno obrazovanje ; nastava glazbe ; kompetencije učitelja ; nastavna područja nastave glazbe

nije evidentirano

engleski

Competence of primary school teachers to teach music

nije evidentirano

primary education ; music education ; teacher’s competence ; teaching areas of music

nije evidentirano

Podaci o prilogu

99-99.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Didaktički izazovi : knjiga sažetaka = Didactic challenges : book of abstracts

Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela

Osijek:

978-953-6965-29-8

Podaci o skupu

Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazov = International Scientific Conference Didactic challenges

predavanje

01.01.2012-01.01.2012

Slavonski Brod, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija