Biometrika u zootehnici (CROSBI ID 745101)

Kralik, Gordana ; Škrtić, Zoran ; Kralik, Zlata Biometrika u zootehnici / Kralik, Gordana (ur.). Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2012. 223..

Kralik, Gordana ; Škrtić, Zoran ; Kralik, Zlata

Kralik, Gordana

Biometrika u zootehnici

Sveučilišni udžbenik Biometrika u zootehnici sadrži sljedeća poglavlja: 1. Uvodno razmatranje, 2. Analiza uzorka, 3. Procjena parametara, 4. Testiranje hipoteza, 5. Analize varijance eksperimentalnih planova, 6. Regresija i korelacija, 7. Izračun statističkih parametara u programu Microsoft Office Excel 2007, 8. Znanstveni i stručni rad, te Literaturu, Simbole i formule, Priloge (tablice), Index – pojmovnik i Životopise autora. Udžbenik je napisan za studente preddiplomskih, diplomskih i poslijediplomskih studija Poljoprivrednog fakulteta Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Kao dugogodišnji sveučilišni nastavnici autori su primijetili potrebu izdavanja udžbenika Biometrika u zootehnici s obzirom na nedostatak literature. Udžbenik može poslužiti i studentima ostalih poljoprivrednih fakulteta te stručnjacima agronomima koji žele steći osnovne spoznaje o primjeni biometričkih metoda u zootehnici. Cilj autora je zainteresiranim čitateljima na jednostavan i prihvatljiv način približiti temeljnu problematiku istraživačkog rada i biometričku obradu podataka. Studenti i stručnjaci koji se žele baviti istraživačkim radom trebaju poznavati planiranje i izvođenje pokusa, prikupljanje i analizu podataka, obradu podataka, kao i interpretaciju rezultata. Autori su iz suradnje i kontakata sa studentima spoznali da su mnogi od njih neskloni matematici. Ovaj udžbenik napisan je bez matematičkih „izvoda“ i teoretskih tumačenja i lako je dostupno štivo, koje će biti prihvaćeno od studenata i stručnjaka kojima je namijenjen.

biometrika ; zootehnika ; statističke metode ; znanstveni i stručni rad

Biometrics in Zootechnics

biometrics ; zootechnics ; statistical methods ; scientific and professional work