Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodika nastave glazbe. Teorijsko-tematski aspekti (glazbena nastava u općeobrazovnoj školi) (CROSBI ID 184992)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Šulentić Begić, Jasna Metodika nastave glazbe. Teorijsko-tematski aspekti (glazbena nastava u općeobrazovnoj školi) // Tonovi (Zagreb), 59 (2012), 152-152

Podaci o odgovornosti

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Metodika nastave glazbe. Teorijsko-tematski aspekti (glazbena nastava u općeobrazovnoj školi)

Riječ je o elektroničkom izdanju knjige prof. dr. sc. Pavela Rojka koju je autor objavio 1996 godine. U knjizi se raspravlja o glazbenoj nastavi u općeobrazovnoj školi. Daje se povijesni pregled te nastave a zatim se po poglavljima obrađuju cilj i zadaci nastave glazbe, odnos glazbene nastave i masovnih medija, odnos glazbenog i estetskog odgoja, pojedina nastavna područja (pjevanje, sviranje, slušanje glazbe, dječje glazbeno stvaralaštvo, glazbeno opismenjivanje), problem udžbenika u nastavi glazbe te pitanje povezivanja nastave glazbe s ostalim nastavnim predmetima. Opseg je knjige 144 stranice. Tekst je složen vrlo pregledno, s logičkim prijelomima. Dostupan je na: http://bib.irb.hr/lista-radova? autor=157170, ili na adresi Hrvatske znanstvene bibliografije, pod imenom autora.

ciljevi i zadaci ; glazbeno-estetski odgoj ; pjevanje ; sviranje ; glazbeno stvaralaštvo ; korelacija ; slušanje glazbe ; koncepcije

nije evidentirano

engleski

Metodics of music education. Theoretical and thematic aspects (music education in general school)

nije evidentirano

mission and purposes ; music aesthetic education ; singing ; playing instruments ; music creativity ; correlation ; listening to music ; different approaches

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

2012.

152-152

objavljeno

0352-9711

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija