Marketing baze podataka i internet (CROSBI ID 46477)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kirinić, Valentina
hrvatski
Marketing baze podataka i internet
Marketing baze podataka je korištenje baze podataka kupaca u svrhu unapređenja produktivnosti marketinga kroz učinkovitije stjecanje, zadržavanje i razvoj kupaca. Tj. krajnji je cilj marketing baze podataka da stvori lojalnog kupca kroz njegovo prepoznavanje, povezivanje, te nagrađivanje. Sa pojavom Interneta i weba započinje i njihova eksploatacija u svrhu marketinga. U današnje doba gotovo da je nezamislivo poslovanje bez prisustva tvrtke na Internetu/webu bilo da tvrtka komunicira s klijentima/kupcima ili s drugim tvrtkama kako bi promovirala i plasirala svoje proizvode i/ili usluge. Tradicionalan marketing mijenja svoj oblik u Internet ili web marketing, digitalan ili e- marketing, mobilan ili jednostavno online marketing kojime se marketinške aktivnosti obavljaju putem suvremenih informacijsko- komunikacijskih tehnologija.
internet, web mjesto, internet marketing, personalizacija, search engine marketing (SEM), on-line oglašavanje, e-mail marketing
nije evidentirano
engleski
Marketing database and internet
nije evidentirano
internet, website, internet marketing, personalization, search engine marketing (SEM), online advertising, e-mail marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
271-307.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing i baze podataka
Dobrinić, Damir
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)
2011.
978-953-6071-34-0