Dijete s diskalkulijom, matematika i studenti učiteljskih studija (CROSBI ID 46489)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Goljevački, Lidija ; Krampač-Grljušić, Aleksandra
hrvatski
Dijete s diskalkulijom, matematika i studenti učiteljskih studija
Prema anketi provedenoj u okviru predmeta Metodika matematike (Teaching Mathematics) među apsolventima učiteljskih studija u Osijeku akademske 2003./04. godine, najmanje samopouzdanja uoči zapošljavanja studenti imaju u području detekcije učenika s posebnim potrebama, izradi prilagođenih programa i poučavanju djece s teškoćama u učenju. U članku se razmatraju mogućnosti i prilike stjecanja samopouzdanja i kompetencija studenata učiteljskih studija za uspješno uključivanje djece s diskalkulijom u nastavu matematike.
Ključne riječi: diskalkulija ; diskalkulično dijete ; kompetencije studenata učiteljskih
nije evidentirano
engleski
The dyscalculic child, mathematics and teacherstudy student's
nije evidentirano
dyscalculia ; children with dyscalculia ; competence of students enrolled
nije evidentirano
Podaci o prilogu
242-248.
objavljeno
Podaci o knjizi
International Stiencifit Colloquium Mathematics and children (How to teach and learn mathematics)
Pavleković, Margita
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2007.
978-953-6965-10-6