Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Rad u kombiniranim razrednim odjelima (CROSBI ID 46720)

Prilog u knjizi | ostalo

Šuvar, Vedrana Rad u kombiniranim razrednim odjelima // 5.međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima / Anka Jurčević Lozančić, Siniša Opić (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 415-426

Podaci o odgovornosti

Šuvar, Vedrana

hrvatski

Rad u kombiniranim razrednim odjelima

Sažetak: O kombiniranim razrednim odjelima, odgojno-obrazovnom procesu u složenim uvjetima organizacije rada, vrlo se malo govori. Unatoč ustaljenom mišljenju kako su ovi odjeli „nužno zlo“, treba istaknuti kako odgojno- obrazovni proces koji se u njima odvija u sebi nosi mnoštvo specifičnosti. One se odnose na organizaciju rada, dinamičnosti kao i učiteljevu ulogu u dobrom osmišljavanju i provođenju odgojno-obrazovnog procesa. U ovom radu poseban će se naglasak staviti na uloge i kompetencije učitelja u organizaciji rada, racionalizaciji vremena kroz posebne oblike posrednog i neposrednog rada s učenicima u uvjetima kad je jedan učitelj suočen s odgojno- obrazovnim procesom u dvorazrednoj, trorazrednoj i četverorazrednoj kombinaciji. Stavovi i težnje učitelja u radu, pažnja koju posvećuju odnosu s učenicima u izgradnji pozitivnog razrednog ozračja svakodnevno pridonose suradničkom odnosu učitelj - učenik i sveukupnoj kvaliteti odvijanja rada u kompleksnim uvjetima kombinacije. Ovim se radom kroz kompetencije učitelja, organizaciju rada u stvaranju pozitivnog razrednog ozračja željelo približiti rad u kombiniranim odjelima na tragu partnerskih odnosa u kojima je učenik važan čimbenik. Nastojalo se pokazati kako su upravo kombinirani odjeli alternativa razredno- predmetnom satnom sustavu obrazovanja. Otvoren razred u kojem učenik „uči kako učiti“ rezultat je strategije rada koju svaki učitelj radeći u kombinaciji samostalno izgrađuje u okvirima zadanih kurikulumskih ciljeva i sadržaja.

kombinirani odjeli učenik, učitelj, razredno ozračje, nastavni sat

nije evidentirano

engleski

Work in combined grade classrooms

nije evidentirano

open classroom, student, teacher, classroom environment, class

nije evidentirano

Podaci o prilogu

415-426.

objavljeno

Podaci o knjizi

5.međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima

Anka Jurčević Lozančić, Siniša Opić

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2011.

978-953-7210-41-0

Povezanost rada

Sociologija, Pedagogija