Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Planiranje i programiranje nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole (CROSBI ID 188345)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Šulentić Begić, Jasna ; Kaleb, Antonija Planiranje i programiranje nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole // Život i škola = Life and school, 58 (2012), 28; 168-187

Podaci o odgovornosti

Šulentić Begić, Jasna ; Kaleb, Antonija

hrvatski

Planiranje i programiranje nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole

Tema je ovoga rada planiranje i programiranje nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole. Nastava je složena društvena djelatnost tijekom koje se odgaja i obrazuje mladi naraštaj u njegovoj razvojnoj dobi te uspjeh toga rada zavisi od načina i kvalitete pripremanja učitelja. Sam pojam pripremanje nastavnika definira se kao permanentan proces koji se provodi paralelno s nastavnim radom. Cjeloživotno učenje, tj. permanentno usavršavanje je neophodno za uspješno pripremanje nastavnika. Razlikuje se godišnje, mjesečno, tjedno i dnevno pripremanje. U svrhu ovog rada provedeno je istraživanje kojemu je cilj bio utvrditi kako učitelji primarnog obrazovanja pristupaju planiranju i programiranju nastave glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole. Anketiranjem smo saznali da učitelji temeljito pristupaju godišnjem planiranju nastave glazbene kulture jer uz udžbenike, priručnike i nastavni plan i program, također koriste i dodatnu literaturu uzimajući pri tome u obzir ponajviše interese učenika i otvorenost modela nastave glazbene kulture koji nudi učiteljima mogućnost slobode pri izboru sadržaja. Također smo saznali da učitelji smatraju da su opterećeni pisanjem dnevnih priprava za nastavu. Iznenađuje činjenica da nijedan ispitani učitelj ne koristi u nastavi glazbene kulture instrument, čemu može biti uzrok nedovoljna kompetentnost učitelja. Zbog toga učitelji trebaju težiti vlastitom permanentnom usavršavanju kako bi išli u korak s inovacijama u nastavi te kako bi pružili učenicima kvalitetnu nastavu.

nastava glazbene kulture ; primarno obrazovanje ; planiranje i programiranje nastave ; cjeloživotno učenje

nije evidentirano

engleski

Planning and Creating a Syllabus for Music Classes in First Three Grades of Elementary School

nije evidentirano

Music lessons ; primary education ; planning and programming of teaching ; lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58 (28)

2012.

168-187

objavljeno

0044-4855

1849-0972

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti

Poveznice