Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Otvoreni model nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju u nekim osječkim osnovnim školama (CROSBI ID 188346)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Šulentić Begić, Jasna ; Birtić, Veronika Otvoreni model nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju u nekim osječkim osnovnim školama // Tonovi (Zagreb), 60 (2012), 72-84

Podaci o odgovornosti

Šulentić Begić, Jasna ; Birtić, Veronika

hrvatski

Otvoreni model nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju u nekim osječkim osnovnim školama

U otvorenom modelu nastave glazbe, područje slušanja glazbe je obvezno dok su ostala nastavna područja varijabilna, tj. učitelj se vodi psihološkim i kulturno-estetskim načelom pri njihovom odabiru. Nastava glazbene kulture trebala bi imati za cilj razvoj učeničkog ukusa, a taj se cilj ostvaruje upravo aktivnim slušanjem glazbe. Cilj je rada prikazati nastavu glazbene kulture primarnog obrazovanja u nekim osječkim osnovnim školama, ukazati na nedostatke i slabosti sustava te ponuditi odgovore i rješenja. Istraživanje se odvijalo u ožujku i travnju 2012. godine u nekoliko osječkih osnovnih škola u prva četiri razreda. Promatrana je nastava glazbene kulture kako bi se ustanovilo kolika je zastupljenost pojedinih područja u nastavi te na koji se način učitelji primarnoga obrazovanja i predmetni nastavnici glazbe drže otvorenog modela u svojoj nastavi. Rezultati pokazuju da nastava glazbe u primarnom obrazovanju nije na zadovoljavajućoj razini. Učitelji primarnoga obrazovanja ne rade prema otvorenom nego i dalje rade po integrativnom modelu.

nastava glazbe ; otvoreni model ; područja u nastavi glazbe ; aktivno slušanje glazbe ; psihološko i kulturno-estetsko načelo ; primarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Open Model of Teaching Music in Primary Education

nije evidentirano

teaching music ; open model of music education ; curriculum areas in music education ; active listening to music ; psychological and cultural-aesthetic principle ; primary education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

2012.

72-84

objavljeno

0352-9711

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija