Otvoreni model nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju u nekim osječkim osnovnim školama (CROSBI ID 188346)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šulentić Begić, Jasna ; Birtić, Veronika
hrvatski
Otvoreni model nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju u nekim osječkim osnovnim školama
U otvorenom modelu nastave glazbe, područje slušanja glazbe je obvezno dok su ostala nastavna područja varijabilna, tj. učitelj se vodi psihološkim i kulturno-estetskim načelom pri njihovom odabiru. Nastava glazbene kulture trebala bi imati za cilj razvoj učeničkog ukusa, a taj se cilj ostvaruje upravo aktivnim slušanjem glazbe. Cilj je rada prikazati nastavu glazbene kulture primarnog obrazovanja u nekim osječkim osnovnim školama, ukazati na nedostatke i slabosti sustava te ponuditi odgovore i rješenja. Istraživanje se odvijalo u ožujku i travnju 2012. godine u nekoliko osječkih osnovnih škola u prva četiri razreda. Promatrana je nastava glazbene kulture kako bi se ustanovilo kolika je zastupljenost pojedinih područja u nastavi te na koji se način učitelji primarnoga obrazovanja i predmetni nastavnici glazbe drže otvorenog modela u svojoj nastavi. Rezultati pokazuju da nastava glazbe u primarnom obrazovanju nije na zadovoljavajućoj razini. Učitelji primarnoga obrazovanja ne rade prema otvorenom nego i dalje rade po integrativnom modelu.
nastava glazbe ; otvoreni model ; područja u nastavi glazbe ; aktivno slušanje glazbe ; psihološko i kulturno-estetsko načelo ; primarno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Open Model of Teaching Music in Primary Education
nije evidentirano
teaching music ; open model of music education ; curriculum areas in music education ; active listening to music ; psychological and cultural-aesthetic principle ; primary education
nije evidentirano