Krizni menadžment i upravljanje informacijama (CROSBI ID 593074)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mihalinčić, Martina ; Kalambura, Sanja ; Jovičić, Nives
hrvatski
Krizni menadžment i upravljanje informacijama
U kriznim situacijama potreba za informacijama se razvija vrlo brzo, stoga kvaliteta upravljanja informacijama odlučuje kako će informacije biti prihvaćene u javnosti, odnosno da li ćemo iz krize izaći podignute glave ili sa glavom u pijesku. Kriza je već napola riješena, ako prije samog nastanka krize postoji vodič kroz kriznu situaciju koji svoj dobar dio posvećuje upravo upravljanju informacijama, odnosno jasno definiranim terminima tko, kada i kakve informacije može dati. Jasne i transparente poruke samo su dio u nizu komunikacijskih koraka za kvalitetno upravljanje informacijama. Cilj ovog rada jest pokazati da upravljanje informacijama predstavlja izuzetno važan dio kriznog menadžmenta koji treba njegovati i razvijati ukoliko se krizom želi upravljati učinkovito i efikasno. Ključne riječi: upravljanje informacijama, krizne situacije, komunikacija, poruke
upravljanje informacijama ; krizne situacije ; komunikacija ; poruke
nije evidentirano
engleski
Crisis Managment and Information Management
nije evidentirano
information ; management ; crisis management ; communication ; messages
nije evidentirano
Podaci o prilogu
309-319.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova V. međunarodna konferencija "Dani kriznog upravljanja"
Ivan Toth
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica
978-953-7716-31-8
Podaci o skupu
V. međunarodan konferencija "Dani kriznog upravljanja"
predavanje
24.05.2012-25.05.2012
Velika Gorica, Hrvatska