Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kupovanje identiteta u suvremenom potrošačkom društvu (CROSBI ID 47301)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Štojs, Tihana Kupovanje identiteta u suvremenom potrošačkom društvu // Potrošačka kultura i konzumerizam / Snježana Čolić (ur.). Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2013. str. 149-165

Podaci o odgovornosti

Štojs, Tihana

hrvatski

Kupovanje identiteta u suvremenom potrošačkom društvu

U radu se razmatraju razlozi zbog kojih je potrošnja postala jedan od mehanizama za oblikovanje osobnog identiteta u postmodernom vremenu i prikazuju načini na koje pojedinci posjedovanjem dobara stvaraju i održavaju svijest o sebi. Uz pregled promišljanja o povezanosti imanja i bivanja u djelima klasičnih autora, donose se i neki suvremeni sociološki pristupi potrošnji kao i analiza uloge moderne marketinške industrije budući da upravo ona, zahvaljujući prelasku od komunikacije izgrađene oko proizvoda i njegovih funkcionalnih prednosti na komunikaciju koja naglasak stavlja na emocije i želje, značajno jača subjektivne, identitetske funkcije potrošnje. Naposljetku se proučavaju razlozi usmjerenosti marketinške industrije na mlade potrošače koji su uslijed odrastanja u komercijaliziranom svijetu prihvatili brendove kao simboličke alate kojima mogu pričati priče o sebi i kao korisne putokaze za donošenje pravilnih odluka u vremenu preplavljenosti različitim informacijama i mogućnostima.

identitet, potrošačko društvo, marketinška industrija, mladi, brendovi

nije evidentirano

engleski

Buying an Identity in Contemporary Consumer Society

nije evidentirano

identity, consumer society, advertising industry, youth, brands

nije evidentirano

Podaci o prilogu

149-165.

objavljeno

Podaci o knjizi

Potrošačka kultura i konzumerizam

Snježana Čolić

Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar

2013.

978-953-7964-00-9

Povezanost rada

Sociologija