Kupovanje identiteta u suvremenom potrošačkom društvu (CROSBI ID 47301)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Štojs, Tihana
hrvatski
Kupovanje identiteta u suvremenom potrošačkom društvu
U radu se razmatraju razlozi zbog kojih je potrošnja postala jedan od mehanizama za oblikovanje osobnog identiteta u postmodernom vremenu i prikazuju načini na koje pojedinci posjedovanjem dobara stvaraju i održavaju svijest o sebi. Uz pregled promišljanja o povezanosti imanja i bivanja u djelima klasičnih autora, donose se i neki suvremeni sociološki pristupi potrošnji kao i analiza uloge moderne marketinške industrije budući da upravo ona, zahvaljujući prelasku od komunikacije izgrađene oko proizvoda i njegovih funkcionalnih prednosti na komunikaciju koja naglasak stavlja na emocije i želje, značajno jača subjektivne, identitetske funkcije potrošnje. Naposljetku se proučavaju razlozi usmjerenosti marketinške industrije na mlade potrošače koji su uslijed odrastanja u komercijaliziranom svijetu prihvatili brendove kao simboličke alate kojima mogu pričati priče o sebi i kao korisne putokaze za donošenje pravilnih odluka u vremenu preplavljenosti različitim informacijama i mogućnostima.
identitet, potrošačko društvo, marketinška industrija, mladi, brendovi
nije evidentirano
engleski
Buying an Identity in Contemporary Consumer Society
nije evidentirano
identity, consumer society, advertising industry, youth, brands
nije evidentirano
Podaci o prilogu
149-165.
objavljeno
Podaci o knjizi
Potrošačka kultura i konzumerizam
Snježana Čolić
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar
2013.
978-953-7964-00-9