Grafički dizajn i komunikacija (CROSBI ID 745292)
Autorska knjiga | udžbenik | domaća recenzija
• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )
Podaci o odgovornosti
Tomiša, Mario ; Milković, Marin
hrvatski
Grafički dizajn i komunikacija
Ovaj udžbenik obuhvaća teme koje se obrađuju unutar kolegija Grafički dizajn te ih povezuje sa srodnim temama da bi studenti što jednostavnije uvidjeli kontekst u kojem se grafički dizajner kao kreativac na tržištu nalazi. U drugom poglavlju se definira grafički dizajn, objašnjava se što je to dizajn usmjeren korisnicima i dizajn kao djelatnost. U trećem poglavlju se istražuje uloga dizajnera dok se u četvrtom poglavlju povezuje grafički dizajn i računalna grafika. Peto poglavlje obrađuje područje prezentacije dizajnerskih rješenja. Šesto poglavlje proširuje temu na područje brandinga i ulogu brandova u suvremenoj komunikaciji. Sedmo je poglavlje verbalni identitet s potpoglavljima: ime branda i slogan. Na to se nastavlja poglavlje vizualni identitet s potpoglavljima: logo, sustav boja i tipografija. Završno deveto poglavlje obrađuje temu kriterija ocjenjivanja grafičkog dizajna.
dizajn ; komunikacija ; branding ; kriteriji ocjenjivanja
nije evidentirano
engleski
Graphic Design and Communication
nije evidentirano
design ; communication ; branding ; assessment criteria
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Varaždin: Veleučilište u Varaždinu
2013.
978-953-7809-19-5
120
objavljeno