Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazovne vrijednosti - između želja i stvarnosti (CROSBI ID 47722)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Miljković, Dubravka Obrazovne vrijednosti - između želja i stvarnosti // Pedagogija i kultura / Hrvatić, Neven ; Klapan Anita (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 307-313

Podaci o odgovornosti

Miljković, Dubravka

hrvatski

Obrazovne vrijednosti - između želja i stvarnosti

Istraţivanje odgojnih i obrazovnih kompetencija koje danas smatramo nuţnima za uspješno suoĉavanje sa ţivotnim izazovima priliĉno se razlikuje od kurikulumskih sadrţaja škole (ne samo naše). Mladi ljudi općenito, prvenstveno ţele biti zdravi, zadovoljni onim ĉime se bave i sretni u njima vaţnim odnosima. Diener (2008) to naziva psihološkim bogatstvom koje ĉini sljedećih osam komponenti: ţivotno zadovoljstvo i sreća ; pozitivni stavovi i emocije ; fiziĉko i mentalno zdravlje ; spiritualnost i smisao ţivota ; dobar ljubavni odnos ; zadovoljavajući posao ; vrijednosti i ţivotni ciljevi kojima se teţi ; materijalna sigurnost. Cilj je ovoga rada pokušati odgovoriti na sljedeća pitanja: jesu li i koliko su sadrţaji koji bi nas trebali psihološki obogatiti prisutni u našim programima: eksplicitno ili kao nus produkt ostvarivanja onih već postojećih ; trebaju li nam uopće ; kako ih se moţe implementirati ; koje su im posljedice te kakva su iskustva sredina u kojima se to već radi.

psihološko bogatstvo, cilj odgoja i obrazovanja, kurikulum

nije evidentirano

engleski

Educational Values – between Wishes and Reality

nije evidentirano

psychological wealth, educational goals, curriculum

nije evidentirano

Podaci o prilogu

307-313.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija i kultura

Hrvatić, Neven ; Klapan Anita

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

2012.

978-953-99167-4-7

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija