Obrazovne vrijednosti - između želja i stvarnosti (CROSBI ID 47722)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Miljković, Dubravka
hrvatski
Obrazovne vrijednosti - između želja i stvarnosti
Istraţivanje odgojnih i obrazovnih kompetencija koje danas smatramo nuţnima za uspješno suoĉavanje sa ţivotnim izazovima priliĉno se razlikuje od kurikulumskih sadrţaja škole (ne samo naše). Mladi ljudi općenito, prvenstveno ţele biti zdravi, zadovoljni onim ĉime se bave i sretni u njima vaţnim odnosima. Diener (2008) to naziva psihološkim bogatstvom koje ĉini sljedećih osam komponenti: ţivotno zadovoljstvo i sreća ; pozitivni stavovi i emocije ; fiziĉko i mentalno zdravlje ; spiritualnost i smisao ţivota ; dobar ljubavni odnos ; zadovoljavajući posao ; vrijednosti i ţivotni ciljevi kojima se teţi ; materijalna sigurnost. Cilj je ovoga rada pokušati odgovoriti na sljedeća pitanja: jesu li i koliko su sadrţaji koji bi nas trebali psihološki obogatiti prisutni u našim programima: eksplicitno ili kao nus produkt ostvarivanja onih već postojećih ; trebaju li nam uopće ; kako ih se moţe implementirati ; koje su im posljedice te kakva su iskustva sredina u kojima se to već radi.
psihološko bogatstvo, cilj odgoja i obrazovanja, kurikulum
nije evidentirano
engleski
Educational Values – between Wishes and Reality
nije evidentirano
psychological wealth, educational goals, curriculum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
307-313.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagogija i kultura
Hrvatić, Neven ; Klapan Anita
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
2012.
978-953-99167-4-7