Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Menadžment zrakoplovne kompanije (CROSBI ID 10415)

Autorska knjiga | udžbenik

Tatalović, Mirko ; Mišetić, Ivan ; Bajić, Jasmin Menadžment zrakoplovne kompanije. Zagreb: MATE, 2012

Podaci o odgovornosti

Tatalović, Mirko ; Mišetić, Ivan ; Bajić, Jasmin

hrvatski

Menadžment zrakoplovne kompanije

Knjigom su prezentirani rezultati dva međusobno povezana primarna objekta istraživanja: menadžment i zrakoplovna kompanija. Ukupna materija sustavno je raščlanjena u deset tehnoloških cjelina. U dijelu naslovljenom „Čimbenici menadžmenta zrakoplovne kompanije“ ukazuje se na temeljne pretpostavke menadžmenta zrakoplovne kompanije, završavajući s autorskom definicijom navedenog pojma. Menadžment zrakoplovne kompanije je proces stvaranja i kontinuiranog unapređivanja radnog i vrijednosnog ustroja kompanije i okruženja s ciljem maksimiziranja zadovoljstva kupaca, zaposlenika i dioničara. Analiza i ocjena razvoja zračnog prometa obrađuje aktualnu problematiku zračnih prijevoznika, zračnih luka i kontrole leta u svijetu, Europi i u Hrvatskoj. Temeljne karakteristike poslovanja zrakoplovne kompanije opisuju tehničko- tehnološke, operativne i pravne pretpostavke, kao i trendove promjena poslovnih modela zračnih prijevoznika. Pokazatelji uspješnosti poslovanja zrakoplovne kompanije uključuju detaljnu metriku i analizu neutralnih i financijskih učinaka poslovanja i produktivnosti. Tržišno pozicioniranje zrakoplovne kompanije obuhvaća razradu strukture i održavanja flote, rutne mreže, međuovisnosti ponude i potražnje zrakoplovne usluge te konkurentske pozicije uz odgovarajući „benhmarking“. Planiranje i strategija kao ključni menadžment alati zrakoplovne kompanije uključuju procese dizajniranja i provedbe reda letenja, čimbenike odabira flote te opis kategorija i sadržaja planiranja. Organiziranje i menadžment ljudskih potencijala nastavno istražuje optimalni odabir organizacijske strukture u kontekstu ukupnog menadžment procesa zrakoplovne kompanije i razvoja ljudskih potencijala. U dijelu „Ekonomika leta – modeli profitabilnosti“ obrađeni su elementi ekonomike leta i različiti modeli profitabilnosti s odgovarajućim pretpostavkama uspješnosti poslovanja zrakoplovne kompanije, a posebno je obrađen financijski menadžment. U zadnjem desetom dijelu pod naslovom „Prognoze razvoja zračnog prometa“ prikazane su metode kvantifikacije rasta zračnog prijevoza s prognozama razvoja u svijetu, Europi i Hrvatskoj do 2030. godine. Posebno su obrađene prognoze razvoja čarter i robnog zračnog prijevoza uz poseban osvrt na Croatia Airlines. Na kraju desetog dijela daje se osvrt na budućnost menadžmenta zrakoplovne kompanije u 21. stoljeću. U svakom dijelu ukazuje se i na konkretne detalje poslovnih odluka koje su utjecale i još utječu na sadašnji i budući razvoj Croatia Airlines. Autori izdvajaju nekoliko profila uspješnih lidera, a na kraju svakog dijela ukazuju na znanja i vještine iznimno uspješnog menadžera zrakoplovne kompanije.

menadžment ; zrakoplovna kompanija ; zračni prijevoz ; zračni promet ; ključni pokazatelji uspješnosti ; profitabilnost ; konkurentnost ; strategija ; tržišno pozicioniranje ; red letenja ; mreža ruta ; poslovni modeli ; prognoze razvoja ; Croatia Airlines

nije evidentirano

engleski

Airline Management

nije evidentirano

management ; airlines ; air transportation ; air transport ; key performance indicators ; profitability ; competitiveness ; strategy ; market positioning ; schedule ; route network ; business models ; development forecast ; Croatia Airlines

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: MATE

2012.

978-953-246-179-4

900

objavljeno

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport, Ekonomija