Utjecaj prevaljenog puta tramvaja na istrošenost kotača (CROSBI ID 48367)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Lakušić, Stjepan ; Ahac, Maja ; Haladin, Ivo
hrvatski
Utjecaj prevaljenog puta tramvaja na istrošenost kotača
Nakon uvođenja novih niskopodnih tramvaja TMK 2200 konzorcija CROTRAM, Zagrebački električni tramvaj prepoznao je potrebu za unaprjeđenjem procesa održavanja kotača. U suradnji sa Zagrebačkim električnim tramvajem Zavod za prometnice Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu proveo je mjerenja profila vijenaca kotača tramvaja. Cilj istraživanja bio je što preciznije utvrditi kod kojeg je broja prijeđenih kilometara dosegnuta granica održavanja kotača, odnosno broj kilometara nakon kojeg bi se reprofiliranjem (tokarenjem) vijenca kotača osiguralo kvalitetno i ekonomično redovito održavanje.
kotač tramvaja, istrošenost vijenca, prevaljen put
nije evidentirano
engleski
Influence of tram mileage on wheel wear
nije evidentirano
tram wheel, rim wear, covered mileage
nije evidentirano
Podaci o prilogu
7-27.
objavljeno
Podaci o knjizi
Mjerenja, ispitivanja i monitoring na prometnicama
Lakušić, Stjepan
Zagreb: Zavod za prometnice Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
2013.
978-953-6272-54-9