Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj prevaljenog puta tramvaja na istrošenost kotača (CROSBI ID 48367)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Lakušić, Stjepan ; Ahac, Maja ; Haladin, Ivo Utjecaj prevaljenog puta tramvaja na istrošenost kotača // Mjerenja, ispitivanja i monitoring na prometnicama / Lakušić, Stjepan (ur.). Zagreb: Zavod za prometnice Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 7-27

Podaci o odgovornosti

Lakušić, Stjepan ; Ahac, Maja ; Haladin, Ivo

hrvatski

Utjecaj prevaljenog puta tramvaja na istrošenost kotača

Nakon uvođenja novih niskopodnih tramvaja TMK 2200 konzorcija CROTRAM, Zagrebački električni tramvaj prepoznao je potrebu za unaprjeđenjem procesa održavanja kotača. U suradnji sa Zagrebačkim električnim tramvajem Zavod za prometnice Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu proveo je mjerenja profila vijenaca kotača tramvaja. Cilj istraživanja bio je što preciznije utvrditi kod kojeg je broja prijeđenih kilometara dosegnuta granica održavanja kotača, odnosno broj kilometara nakon kojeg bi se reprofiliranjem (tokarenjem) vijenca kotača osiguralo kvalitetno i ekonomično redovito održavanje.

kotač tramvaja, istrošenost vijenca, prevaljen put

nije evidentirano

engleski

Influence of tram mileage on wheel wear

nije evidentirano

tram wheel, rim wear, covered mileage

nije evidentirano

Podaci o prilogu

7-27.

objavljeno

Podaci o knjizi

Mjerenja, ispitivanja i monitoring na prometnicama

Lakušić, Stjepan

Zagreb: Zavod za prometnice Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

2013.

978-953-6272-54-9

Povezanost rada

Građevinarstvo