Kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe (CROSBI ID 197589)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe
Tema rada su kompetencije učitelja primarnoga obrazovanja za poučavanje glazbe. Pokušat ćemo odgovoriti na sljedeća pitanja: Što je kompetencija? Što je učiteljska kompetencija? Koje su glazbene kompetencije potrebne za izvođenje/organiziranje nastave glazbe u primarnom obrazovanju? U radu smo analizirali Nastavni plan i program za osnovnu glazbenu školu, Nastavni plan i program za srednju glazbenu školu i Nastavni plan i program za osnovnu školu – dio koji se odnosi na nastavu glazbene kulture u primarnome obrazovanju. Pokušali smo usporediti glazbene kompetencije učenika glazbenih škola s glazbenim kompetencijama učitelja u primarnom obrazovanju. Učitelji primarnoga obrazovanja trebali bi steći kompetencije za izvođenje aktivnosti: pjevanje, sviranje (sviranje udaraljki i sviranje instrumenta kao pratnje pjevanju (ili-ili: sintisajzera, glasovira, gitare, harmonike)), slušanje glazbe, glazbenu kreativnost i glazbene igre. Za uspješno izvođenje tih aktivnosti učitelj bi trebao pokazati barem prosječnu muzikalnost, tj. sposobnost ispravnog zapamćivanja melodije i ritma te njihove reprodukcije.
primarno obrazovanje ; nastava glazbe ; kompetencije učitelja ; nastavna
nije evidentirano
engleski
Competence of primary school teachers to teach Music Education
nije evidentirano
primary education ; music education ; teacher’s competence ; teaching areas of music
nije evidentirano