Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe (CROSBI ID 197589)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Šulentić Begić, Jasna Kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe // Život i škola = Life and school, 59 (2013), 29; 252-269

Podaci o odgovornosti

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe

Tema rada su kompetencije učitelja primarnoga obrazovanja za poučavanje glazbe. Pokušat ćemo odgovoriti na sljedeća pitanja: Što je kompetencija? Što je učiteljska kompetencija? Koje su glazbene kompetencije potrebne za izvođenje/organiziranje nastave glazbe u primarnom obrazovanju? U radu smo analizirali Nastavni plan i program za osnovnu glazbenu školu, Nastavni plan i program za srednju glazbenu školu i Nastavni plan i program za osnovnu školu – dio koji se odnosi na nastavu glazbene kulture u primarnome obrazovanju. Pokušali smo usporediti glazbene kompetencije učenika glazbenih škola s glazbenim kompetencijama učitelja u primarnom obrazovanju. Učitelji primarnoga obrazovanja trebali bi steći kompetencije za izvođenje aktivnosti: pjevanje, sviranje (sviranje udaraljki i sviranje instrumenta kao pratnje pjevanju (ili-ili: sintisajzera, glasovira, gitare, harmonike)), slušanje glazbe, glazbenu kreativnost i glazbene igre. Za uspješno izvođenje tih aktivnosti učitelj bi trebao pokazati barem prosječnu muzikalnost, tj. sposobnost ispravnog zapamćivanja melodije i ritma te njihove reprodukcije.

primarno obrazovanje ; nastava glazbe ; kompetencije učitelja ; nastavna

nije evidentirano

engleski

Competence of primary school teachers to teach Music Education

nije evidentirano

primary education ; music education ; teacher’s competence ; teaching areas of music

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59 (29)

2013.

252-269

objavljeno

0044-4855

1849-0972

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti

Poveznice