Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Matematika dodirom (CROSBI ID 49153)

Prilog u knjizi | stručni rad

Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Pavleković, Ivana ; Mihaljević, Monika Matematika dodirom // Mathematics teaching for the future / Pavleković, Margita ; Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica (ur.). Zagreb: Element, 2013. str. 336-341

Podaci o odgovornosti

Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Pavleković, Ivana ; Mihaljević, Monika

hrvatski

Matematika dodirom

Važeći dokumenti velikoga broja zemalja u Europi daju prednost obrazovanju djece različitih razina znanja, vještina i sposobnosti koji pripadaju istoj generaciji. Istodobno se određeni broj učenika isključuje iz škola zbog neuspjeha (EC, 2001, prema Bartolo i sur., 2007). Poremećaji učenja matematike uočavaju se u padu postignuća s obzirom na dob, obrazovanje i razinu inteligencije. U redovitim razrednim odjelima potrebna je prilagodba i priprema za podučavanje matematike, i to ne samo za učenike s teškoćama nego za sve učenike. „Matematika dodirom“ inovativna je metoda poučavanja koja povećava matematička postignuća u procesima zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja. Program „matematike dodirom“ osigurava multisenzoran pristup i postupne instrukcije koje se koriste notacijom točaka za svaki broj (ne brojevnim pravcem) kojim se mogu koristiti učenici s poteškoćama pamćenja činjenica. Korist multisenzornih metoda u podučavanju osnovnih pojmova u matematici potvrdila su mnoga istraživanja (Scott, 1993 ; Thornton, Jones i Toohey, 1983 ; prema Calik i Kargin, 2010). Poučavanje metodom „matematika dodirom“, temeljeno je na neposrednom pristupu poučavanja, učinkovito je, održivo, može se generalizirati i socijalno je vrijedno pri poučavanju osnovnih vještina zbrajanja učenika s teškoćama.

strategije zbrajanja ; matematika dodirom ; učenici s teškoćama

nije evidentirano

engleski

Touch Math

nije evidentirano

addition strategies ; touch math ; students with difficulties

nije evidentirano

Podaci o prilogu

336-341.

objavljeno

Podaci o knjizi

Mathematics teaching for the future

Pavleković, Margita ; Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica

Zagreb: Element

2013.

978-953-197-583-4

Povezanost rada

Matematika