Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza tiskovnih i internetskih objava o lobiranju u Hrvatskoj (CROSBI ID 204489)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Sinčić Ćorić, Dubravka ; Vuković, Ivan Analiza tiskovnih i internetskih objava o lobiranju u Hrvatskoj // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 21 (2012), 2(116); 545-567. doi: 10.5559/di.21.2.13

Podaci o odgovornosti

Sinčić Ćorić, Dubravka ; Vuković, Ivan

hrvatski

Analiza tiskovnih i internetskih objava o lobiranju u Hrvatskoj

Cilj rada jest analizirati medijske objave o lobiranju u Hrvatskoj, kako bi se upozorilo na prevladavajuću intonaciju i važnost pojma u medijskim sadržajima. U tu je svrhu provedena kvantitativna analiza sadržaja tekstova koji su objavljeni u tisku i na internetskim portalima. Kao izvori analize odabrane su dnevne, tjedne i mjesečne novine te internetski portali. Ukupno je analizirano 512 objava od 1. 1. 2009. do 1. 7. 2010. Analizirani su cjeloviti članci, koji su u naslovu ili tekstu sadržavali riječi "lobiranje", "lobisti", "lobistički" i/ili "lobist". Analiza upućuje na dva opća zaključka: (1) lobisti i lobistička struka medijski su zanimljivi, čemu govori u prilog velik broj medijskih sadržaja o lobiranju, kao i povećanje broja objava kroz vrijeme te (2) sadržaji o lobiranju vrlo su različito intonirani s obzirom na kategorije analize. Sadržaji u kojima je lobiranje glavni pojam dominantno su pozitivno intonirani, dok su sadržaji u kojima je lobiranje sporedan pojam ili se samo spominje dominantno negativno intonirani, bez obzira na to je li lobiranje analizirano iz političke ili poslovne perspektive.

lobiranje; analiza sadržaja; medijske objave

nije evidentirano

engleski

The Analysis of Print and Internet Media Content on Lobbying in Croatia

nije evidentirano

lobbying; content analysis; media content

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21 (2(116))

2012.

545-567

objavljeno

1330-0288

10.5559/di.21.2.13

Povezanost rada

Ekonomija, Politologija, Sociologija

Poveznice
Indeksiranost