Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mjerenje imidža i učinaka odnosa s javnošću na društvenim mrežama – analiza Facebook stranice Love Croatia (CROSBI ID 51230)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Jakopović, Hrvoje Mjerenje imidža i učinaka odnosa s javnošću na društvenim mrežama – analiza Facebook stranice Love Croatia // Digitalne medijske tehnologije i društveno- obrazovne promene 3 / Valić Nedeljković, Dubravka ; Pralica, Dean (ur.). Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2013. str. 83-92

Podaci o odgovornosti

Jakopović, Hrvoje

hrvatski

Mjerenje imidža i učinaka odnosa s javnošću na društvenim mrežama – analiza Facebook stranice Love Croatia

Najpopularnija društvena mreža Facebook pruža javno dostupan uvid u mišljenja i stavove svojih korisnika. Komentari i recenzije vrlo su vrijedni za marketinške i PR stručnjake. Oni su glas bučne manjine i utjecajnih pojedinaca u virtualnom prostoru te samim time utječu na donošenje odluka. Istraživanje pruža uvid u primjenjivu metriku odnosa s javnošću, mjerenje imidža i PR učinaka na Facebook stranici Love Croatia. Analiza sentimenta je korištena za identificiranje pozitivnih i negativnih osjećaja korisnika Facebook stranice Love Croatia usmjerenih prema Hrvatskoj te za određivanje ključnih karakteristika koje opisuju zemlju. Mjerenjem je stope odgovora (engl. Response Rate) i prosječnog vremena za odgovor (engl. Average Response Time) izmjerena učinkovitost odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice na njihovoj Facebook stranici.

Facebook, društvene mreže, odnosi s javnošću, Hrvatska turistička zajednica, analiza sentimenta, image

nije evidentirano

engleski

Measuring image and PR effort in social media - analysis of Facebook page Love Croatia

nije evidentirano

Facebook, social media, public relations, Croatian National Tourist Board, sentiment analysis, image

nije evidentirano

Podaci o prilogu

83-92.

objavljeno

Podaci o knjizi

Digitalne medijske tehnologije i društveno- obrazovne promene 3

Valić Nedeljković, Dubravka ; Pralica, Dean

Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu

2013.

978-86-6065-203-6

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti