Mjerenje imidža i učinaka odnosa s javnošću na društvenim mrežama – analiza Facebook stranice Love Croatia (CROSBI ID 51230)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Jakopović, Hrvoje
hrvatski
Mjerenje imidža i učinaka odnosa s javnošću na društvenim mrežama – analiza Facebook stranice Love Croatia
Najpopularnija društvena mreža Facebook pruža javno dostupan uvid u mišljenja i stavove svojih korisnika. Komentari i recenzije vrlo su vrijedni za marketinške i PR stručnjake. Oni su glas bučne manjine i utjecajnih pojedinaca u virtualnom prostoru te samim time utječu na donošenje odluka. Istraživanje pruža uvid u primjenjivu metriku odnosa s javnošću, mjerenje imidža i PR učinaka na Facebook stranici Love Croatia. Analiza sentimenta je korištena za identificiranje pozitivnih i negativnih osjećaja korisnika Facebook stranice Love Croatia usmjerenih prema Hrvatskoj te za određivanje ključnih karakteristika koje opisuju zemlju. Mjerenjem je stope odgovora (engl. Response Rate) i prosječnog vremena za odgovor (engl. Average Response Time) izmjerena učinkovitost odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice na njihovoj Facebook stranici.
Facebook, društvene mreže, odnosi s javnošću, Hrvatska turistička zajednica, analiza sentimenta, image
nije evidentirano
engleski
Measuring image and PR effort in social media - analysis of Facebook page Love Croatia
nije evidentirano
Facebook, social media, public relations, Croatian National Tourist Board, sentiment analysis, image
nije evidentirano
Podaci o prilogu
83-92.
objavljeno
Podaci o knjizi
Digitalne medijske tehnologije i društveno- obrazovne promene 3
Valić Nedeljković, Dubravka ; Pralica, Dean
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu
2013.
978-86-6065-203-6