Andragogija u funkciji osobnog razvoja (CROSBI ID 11848)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kiss, Irena
hrvatski
Andragogija u funkciji osobnog razvoja
Cjeloživotno obrazovanje podrazumijeva kontinuirani proces pripreme za zanimanja koja proizlaze iz zahtjeva tehnološkog razvoja i konkretnih potreba društva. Zajedno s radom čini područje u kojem prosuđivanje nekih čovjekovih karakteristika ima veliko značenje ne samo u životu pojedinca, već i za cijelo društvo. Pored zahtjeva u pogledu motivacije i spremnosti pojedinca za cjeloživotno obrazovanje, u obzir se uzimaju tendencije gospodarskih promjena, zahtjevi tržišta radne snage, trend zastarijevanja stečenih znanja i vještina. Objašnjenja rezultata dobivenih statističkim analizama istraživanja provedenog na reprezentativnom uzorku ispitanika upućuju na činjenicu da bi višegodišnjim praćenjem kretanja ponude i potražnje na tržištu rada i ostalih čimbenika koji na njega utječu, bilo moguće predvidjeti buduća gospodarska kretanja i u skladu s tim, dugoročnim planskim pristupom pozitivno djelovati na njegov razvoj. Programi profesionalnog usmjeravanja, prekvalifikacije i doškolovanja mogli bi pozitivno utjecati na problem otežane zapošljivosti, obeshrabrenosti uzrokovane dugotrajnom nezaposlenošću i obrazovnu motivaciju. Reforma sustava cjeloživotnog obrazovanja može biti provedena samo uz strateški organiziranu obrazovnu politiku koja bi postupno nadvladala jaz između modernih obrazovnih trendova i standarda zemalja u tranziciji.
cjeloživotno obrazovanje ; zapošljivost ; obrazovna motivacija ; obrazovna spremnost
nije evidentirano
engleski
Andragogy in Function of Personal Development
nije evidentirano
lifelong learning ; employability ; educational motivation ; educational preparedness
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Hrvatsko futurološko društvo
2012.
978-953-95074-9-5
111
objavljeno
Povezanost rada
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija