Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta (CROSBI ID 51570)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Hromadžić, Hajrudin
hrvatski
Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta
Tekst nudi prikaz povijesne uloge masovnih medija u produkciji društva spektakla i njezinoj recentnijoj inačici tzv. celebrity culture (kultura slavnih), koja u sve većoj mjeri određuje i karakterizira suvremeno društvo kasne postmoderne. Nakon uvodne kontekstualizacije ključnog problema, tekstom su obuhvaćene klasične teze Frankfurtske škole kritičke teorije društva, posvećene utjecajima masovnih medija u produkciji masovne kulture, kao i Situacionistička internacionala, odnosno Debordov koncept društva spektakla. Posljednji, centralni dio teksta, bavi se medijski potpomognutom spektakularizacijom suvremenog društva i pokušava odgovoriti na pitanje što su razlozi i koji su interesi u pozadini takvog medijski konstruiranog svijeta.
mediji, spektakl, kultura slavnih
nije evidentirano
engleski
Media and Spectacularization of Social World
nije evidentirano
media, spectacle, celebrity culture
nije evidentirano
Podaci o prilogu
259-270.
objavljeno
Podaci o knjizi
Filozofija i mediji
Jurić, Hrvoje ; Alić, Sead
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo
2014.
978-953-164-153-1