Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta (CROSBI ID 51570)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Hromadžić, Hajrudin Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta // Filozofija i mediji / Jurić, Hrvoje ; Alić, Sead (ur.). Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2014. str. 259-270

Podaci o odgovornosti

Hromadžić, Hajrudin

hrvatski

Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta

Tekst nudi prikaz povijesne uloge masovnih medija u produkciji društva spektakla i njezinoj recentnijoj inačici tzv. celebrity culture (kultura slavnih), koja u sve većoj mjeri određuje i karakterizira suvremeno društvo kasne postmoderne. Nakon uvodne kontekstualizacije ključnog problema, tekstom su obuhvaćene klasične teze Frankfurtske škole kritičke teorije društva, posvećene utjecajima masovnih medija u produkciji masovne kulture, kao i Situacionistička internacionala, odnosno Debordov koncept društva spektakla. Posljednji, centralni dio teksta, bavi se medijski potpomognutom spektakularizacijom suvremenog društva i pokušava odgovoriti na pitanje što su razlozi i koji su interesi u pozadini takvog medijski konstruiranog svijeta.

mediji, spektakl, kultura slavnih

nije evidentirano

engleski

Media and Spectacularization of Social World

nije evidentirano

media, spectacle, celebrity culture

nije evidentirano

Podaci o prilogu

259-270.

objavljeno

Podaci o knjizi

Filozofija i mediji

Jurić, Hrvoje ; Alić, Sead

Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo

2014.

978-953-164-153-1

Povezanost rada

Sociologija, Filozofija