Dijete koje odbija školu - kako možemo pomoći (CROSBI ID 51820)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Mindoljević Drakulić, Aleksandra ; Petričević, Ema
hrvatski
Dijete koje odbija školu - kako možemo pomoći
Odbijanje škole poznatije je pod kolokvijalnim nazivom školska fobija. Spada u anksiozne poremećaje zbog separacije. Riječ je o kompleksnom fenomenu razvojno neprimjerene i pretjerane tjeskobe koja može početi i u predškolskoj dobi, ali je najčešća kod osnovnoškolske i srednjoškolske djece i mladih. Javlja se prije punoljetnosti, traje najmanje 4 tjedna i uzrokuje značajno oštećenje socijalnog i akademskog funkcioniranja. Ovom se rastućem problemu školske djece i adolescenata nažalost ne pridaje prevelika pozornost. Štoviše, takva se djeca u kući ili u odgojno-obrazovnim institucijama obično opisuju kao razmažena, sa stalnom potrebom za pažnjom, zahtjevna, nametljiva ili koja „zabušavaju“. Zbog toga često postaju izvorom frustracije za roditelje, učitelje i školu. U radu se se, osim informacija o dijagnostičkim obilježjima smetnje, daju prijedlozi za multidisciplinaran pristup pomoći djetetu koje odbija školu.
odbijanje škole, multidisciplinaran pristup pomoći, separacijska anksioznost, školska fobija
nije evidentirano
engleski
School refusal in the child - how can we help
nije evidentirano
multidisciplinary approach to healthcare, school phobia, school refusal, separation anxiety
nije evidentirano
Podaci o prilogu
195-203.
objavljeno
Podaci o knjizi
Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja
Prskalo, Ivan ; Lozančić-Jurčević, Anka ; Braičić, Zdenko
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2014.
978-953-7210-72-4