Postmoderno društvo i turizam (CROSBI ID 51821)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Dujmović, Mauro
hrvatski
Postmoderno društvo i turizam
Turizam je usporedno sa društvenim promjenama koje su nastupile prelaskom iz modernističke u postmodernističku kulturu prošao brojne transformacije u prostoru i vremenu. Mjerilo više nije samo broj noćenja i prihod države, već se mnogo više očekuje od kvalitete, raznolikosti i specifičnosti turističke ponude. Povećana zasićenost tržišta, obrazovani i savjesni potrošači, sa višim prihodima i više slobodnog vremena, determiniraju profitabilnost onih koji nude usluge u turističkom sektoru. Nova vrsta turističke potražnje uvelike je promijenila i samu prirodu turističke ponude. Danas svjedočimo pojavi i proliferaciji novih turističkih destinacija i atrakcija koje ukazuju na činjenicu da su turistička mjesta pravi primjeri dediferenciranih turističkih prostora. Posljedica je toga da je sve teže izbjeći turistička mjesta, te se ljudi neprestano susreću s turističkim atrakcijama, čak i u trenucima kad obavljaju uobičajene svakodnevne aktivnosti.
turizam, postturist, modernost, postmoderni turizam, diferencijacija, dediferencijacija, turističko iskustvo, potrošnja
nije evidentirano
engleski
Postmodern Society and Tourism
nije evidentirano
tourism, post-tourist, modernity, postmodern tourism, differentiation, dedifferentiation, tourism experience, consumption
nije evidentirano
Podaci o prilogu
6-37.
objavljeno
Podaci o knjizi
Suvremeni trendovi u turizmu
Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
2014.
978-953-7498-77-1