Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Medijska konstrukcija društvene zbilje. Socijalno-ideološke implikacije produkcije medijskog spektakla (CROSBI ID 12267)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Hromadžić ; Hajrudin Medijska konstrukcija društvene zbilje. Socijalno-ideološke implikacije produkcije medijskog spektakla. Zagreb: AGM, 2014

Podaci o odgovornosti

Hromadžić ; Hajrudin

hrvatski

Medijska konstrukcija društvene zbilje. Socijalno-ideološke implikacije produkcije medijskog spektakla

Osnovno nastojanje u ovoj studiji sugerirano je i samim naslovom knjige – preispitati utemeljenost teza o medijskoj konstrukciji društvene realnosti. Stručno-znanstvena literatura iz domena medijskih studija ili sociologije medija, posvećena temama medijskih reprezentacija društvenog svijeta, spomenuti fenomen pretežito analizira obradom primjera rasnih, etničkih, vjerskih, spolno-rodnih ili socijalno-klasnih problema. Istraživačko-teorijski naglasak u ovoj studiji postavljen je pak na društveno recentnije manifestacije fenomena medijske spektakularizacije društvenog svijeta. U knjizi su analizirani različiti vidovi predstavljenog problemskog motiva koji se manifestiraju kroz niz pojedinačnih medijsko-žanrovskih karakteristika, odnosno produkcijskih praksi u domeni medija tiska, televizije, Interneta, mobilne telefonije… ne samo na primjeru Hrvatske, već i u kontekstu regije (Slovenija, BiH), ali i šire (Velika Britanija). Izvedena je, dakle, svojevrsna “studija slučaja” (case study), to jest analiza palete konkretnih primjera (televizijske sapunice i novele, hot-line časopisni oglasi, celebrity trendovi na primjeru novinske fotografije, internetski virtualni svijet Second Life, tzv. happy slapping nasilje, itd.) kroz koje je moguće, ali i potrebno, promišljati kompleksan fenomen medijske konstrukcije socijalne zbilje. Ovim analizama prethode poglavlja namijenjena trasiranju teorijskih koncepata aplikativnih za ovako definiran tip studije.

mediji ; spektakl ; društvena zbilja ; ideologija ; hegemonija

nije evidentirano

engleski

Media Construction of Social Reality. Social and Ideological Implications of Production of Media Spectacle

nije evidentirano

media ; spectacle ; social reality ; ideology ; hegemony

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: AGM

2014.

978-953-174-450-8

166

objavljeno

Povezanost rada

Sociologija