Glazbene sposobnosti učenika mlađe školske dobi (CROSBI ID 213291)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šulentić Begić, Jasna ; Bubalo, Jelena
hrvatski
Glazbene sposobnosti učenika mlađe školske dobi
Tema rada su glazbene sposobnosti učenika mlađe školske dobi. Tijekom ožujka 2014. provedeno je istraživanje u Osnovnoj školi Antuna Mihanovića u Osijeku u kojem je sudjelovalo 36 učenika, 18 prvoga i 18 četvrtoga razreda (po 9 djevojčica i 9 dječaka u svakom razredu). Cilj je bio ispitati glazbene sposobnosti učenika prvoga i četvrtoga razreda te usporediti ih s obzirom na dob i spol. Test provjere glazbenih sposobnosti izrađen za potrebe istraživanja sastoji se od pjevanja pjesmice po želji, provjere osjećaja za ritam, provjere osjećaja za intonaciju i provjere glazbenoga pamćenja. Analiza rezultata pokazala je da su učenici četvrtog razreda bili uspješniji u svim dijelovima provjere glazbenih sposobnosti od učenika prvog razreda. Činjenica da su glazbene sposobnosti razvijenije kod učenika četvrtoga razreda pokazuje da se one mogu razvijati. Isto tako, bolje rezultate postigle su djevojčice u oba ispitana razreda. Utvrđeno je, također, da je na početku školovanja osjećaj za ritam razvijeniji od ostalih ispitanih komponenata glazbene sposobnosti.
glazbena sposobnost ; učenici mlađe školske dobi
nije evidentirano
engleski
Musical abilities of younger school age students
nije evidentirano
musical ability ; students of primary education
nije evidentirano