Studenti u reformiranom sustavu visokog obrazovanja (CROSBI ID 53128)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Gvozdanović, Anja
hrvatski
Studenti u reformiranom sustavu visokog obrazovanja
U ovom poglavlju nastoji se utvrditi i analizirati odnos studenata prema obrazovanju općenito te njihove ocjene iskustva studiranja imajući na umu kontekst bolonjskog procesa odnosno strukturalnih i vrijednosnih promjena koje su zahvatile područje visokog obrazovanja. Analiza započinje utvrđivanjem materijalnih aspekata studiranja koji se prema različitim istraživanjima pokazuju vrlo važnim preduvjetom za upis i završetak studija. S tim u vezi, prikazuju se stavovi o blokadi nastave čiji povod je vezan uz problematiku nejednakog pristupa visokom obrazovanju. Ispituju se i vrijednosti obrazovanja iz osobne perspektive te razlozi upisa studija. Iskustvo studiranja u bolonjskom sustavu istražilo se ocjenom elemenata studija od kojih je dodatno obrađena mobilnost, odnosno potencijalne prepreke ka ostvarenju iste. Analiza odabranih aspekata visokog obrazovanja jednim je dijelom smještena u europski kontekst pri čemu se imao u vidu snažan utjecaj suvremenih sociokulturnih i ekonomskih dimenzija na cjelokupno promišljanje uloge obrazovanja u odnosu na društvene i tržišne potrebe.
studenti, bolonjski proces, visoko obrazovanje, pristup obrazovanju, studentska blokada, obrazovne vrijednosti
nije evidentirano
engleski
Students in reformed system of higher education
nije evidentirano
university students, bologna process, higher education, access to education, student blockade, values
nije evidentirano
Podaci o prilogu
97-131.
objavljeno
Podaci o knjizi
Sociološki portret hrvatskih studenata
Ilišin, Vlasta
Zagreb: Institut za društvena istraživanja
2014.
978-953-6218-61-5