Razvoj modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi: od ideje do evaluacije (CROSBI ID 12667)
Urednička knjiga | priručnik | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bouillet, Dejana
hrvatski
Razvoj modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi: od ideje do evaluacije
Priručnik je rezultat provedbe projekta Rane odgojno-obrazovne intervencije temeljene na pokazateljima uspješnosti (Evidence-Based Early Educational Interventions). Projekt je proveden s ciljem razvoja modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi, koji će osigurati jednake mogućnosti za uspješno obrazovanje djece s problemima u ponašanju i time pridonijeti unaprjeđivanju hrvatske odgojno-obrazovne prakse s ovom ranjivom skupinom učenika. Njime se nastoji otvoriti proces prikupljanja dokaza o uspješnoj odgojno- obrazovnoj praksi, kako bi ujedinjenje iskustava praktičara, znanstvenika i kreatora odgojno-obrazovne politike osnažilo odgojno- obrazovne potencijale škola u djelotvornoj reakciji na raznolike probleme učenika koji svojim neprihvatljivim ponašanjem zovu u pomoć i s pravom očekuju primjerenu podršku svojih učitelja, pedagoga, roditelja i ostalih sudionika njihova odrastanja i školovanja. Razvojem i provedbom šest školskih planova podrške učenicima s problemima u ponašanju, koji imaju obilježja rane odgojno- obrazovne intervencije, djelatnici škola – suradnika na projektu, stekli su iskustva usmjerene podrške selekcioniranoj skupini učenika koji u najranijoj fazi svoga školovanja (tijekom razredne nastave) manifestiraju teškoće u ponašanju, a evaluacija tog procesa i pokazatelja njegove uspješnosti osigurala je temeljne uvide u svrhovitost i isplativost takvih ulaganja. Sudjelovanjem u ranoj odgojno- obrazovnoj intervenciji, učenici su dobili priliku naučiti djelotvornije zadovoljavati vlastite potrebe, a roditelji djelotvornije pridonositi razvoju i obrazovanju svoje djece. U ovom priručniku su podijeljena iskustva stečena tijekom projekta i opisan je model razvoja školskih planova podrške učenicima s problemima u ponašanju, budući da se projekt pokazao svrsishodnim te bi mogao biti blagotvoran za široko prisutnu malodušnost učitelja i drugih stručnih djelatnika u odgoju i obrazovanju učenika s problemima u ponašanju.
učenici s problemima u ponašanju ; rana intervencija ; pedagoška praksa temeljena na pokazateljima uspješnosti
nije evidentirano
engleski
Development of the model of early educational intervention in primary school: from idea to evaluation
nije evidentirano
pupils with behavioural disorders ; early intervention ; educational evidence based practice
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Forum za slobodu odgoja
2015.
978-953-6958-55-9
159
objavljeno