Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi: od ideje do evaluacije (CROSBI ID 12667)

Urednička knjiga | priručnik | domaća recenzija

Razvoj modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi: od ideje do evaluacije / Bouillet, Dejana (ur.) Zagreb: Forum za slobodu odgoja, 2015

Podaci o odgovornosti

Bouillet, Dejana

hrvatski

Razvoj modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi: od ideje do evaluacije

Priručnik je rezultat provedbe projekta Rane odgojno-obrazovne intervencije temeljene na pokazateljima uspješnosti (Evidence-Based Early Educational Interventions). Projekt je proveden s ciljem razvoja modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi, koji će osigurati jednake mogućnosti za uspješno obrazovanje djece s problemima u ponašanju i time pridonijeti unaprjeđivanju hrvatske odgojno-obrazovne prakse s ovom ranjivom skupinom učenika. Njime se nastoji otvoriti proces prikupljanja dokaza o uspješnoj odgojno- obrazovnoj praksi, kako bi ujedinjenje iskustava praktičara, znanstvenika i kreatora odgojno-obrazovne politike osnažilo odgojno- obrazovne potencijale škola u djelotvornoj reakciji na raznolike probleme učenika koji svojim neprihvatljivim ponašanjem zovu u pomoć i s pravom očekuju primjerenu podršku svojih učitelja, pedagoga, roditelja i ostalih sudionika njihova odrastanja i školovanja. Razvojem i provedbom šest školskih planova podrške učenicima s problemima u ponašanju, koji imaju obilježja rane odgojno- obrazovne intervencije, djelatnici škola – suradnika na projektu, stekli su iskustva usmjerene podrške selekcioniranoj skupini učenika koji u najranijoj fazi svoga školovanja (tijekom razredne nastave) manifestiraju teškoće u ponašanju, a evaluacija tog procesa i pokazatelja njegove uspješnosti osigurala je temeljne uvide u svrhovitost i isplativost takvih ulaganja. Sudjelovanjem u ranoj odgojno- obrazovnoj intervenciji, učenici su dobili priliku naučiti djelotvornije zadovoljavati vlastite potrebe, a roditelji djelotvornije pridonositi razvoju i obrazovanju svoje djece. U ovom priručniku su podijeljena iskustva stečena tijekom projekta i opisan je model razvoja školskih planova podrške učenicima s problemima u ponašanju, budući da se projekt pokazao svrsishodnim te bi mogao biti blagotvoran za široko prisutnu malodušnost učitelja i drugih stručnih djelatnika u odgoju i obrazovanju učenika s problemima u ponašanju.

učenici s problemima u ponašanju ; rana intervencija ; pedagoška praksa temeljena na pokazateljima uspješnosti

nije evidentirano

engleski

Development of the model of early educational intervention in primary school: from idea to evaluation

nije evidentirano

pupils with behavioural disorders ; early intervention ; educational evidence based practice

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Forum za slobodu odgoja

2015.

978-953-6958-55-9

159

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti