Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Školski kurikulumi u Hrvatskoj: primjeri i iskustva (CROSBI ID 53690)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Puzić, Saša Školski kurikulumi u Hrvatskoj: primjeri i iskustva // Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti / Baranović, Branislava (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2015. str. 63-86

Podaci o odgovornosti

Puzić, Saša

hrvatski

Školski kurikulumi u Hrvatskoj: primjeri i iskustva

U radu se analiziraju školski kurikulumi kao dokumenti u osnovnim školama u Hrvatskoj. Analiza je provedena na prigodnom uzorku od 11 kurikuluma škola iz različitih regija Hrvatske za 2012./2013. ili 2013./2014. školsku godinu. Analiza je pokazala da u školama prevladava uži koncept školskog kurikuluma prema kojem se on svodi na neobvezni dio nastavnog plana i programa. Iz analize je također vidljivo da se većina škola u svojim školskim kurikulumima poziva na Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i Nacionalni okvirni kurikulum pri čemu se dijelovi ovih dokumenata prenose bez jasnih kriterija i povezivanja s drugim kurikulumskim komponentama. Stoga analiziranim školskim kurikulumima nedostaje unutrašnja koherencija i povezanost sa specifičnim potrebama učenika i profilom škola.

školski kurikulum, obrazovna politika, Nacionalni okvirni kurikulum, analiza stanja

nije evidentirano

engleski

School curricula in Croatia: examples and experiences

nije evidentirano

school curriculum, educational policy, the National curriculum framework, situational analysis

nije evidentirano

Podaci o prilogu

63-86.

objavljeno

Podaci o knjizi

Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti

Baranović, Branislava

Zagreb: Institut za društvena istraživanja

2015.

978-953-6218-63-9

Povezanost rada

Sociologija, Pedagogija