Školski kurikulumi u Hrvatskoj: primjeri i iskustva (CROSBI ID 53690)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Puzić, Saša
hrvatski
Školski kurikulumi u Hrvatskoj: primjeri i iskustva
U radu se analiziraju školski kurikulumi kao dokumenti u osnovnim školama u Hrvatskoj. Analiza je provedena na prigodnom uzorku od 11 kurikuluma škola iz različitih regija Hrvatske za 2012./2013. ili 2013./2014. školsku godinu. Analiza je pokazala da u školama prevladava uži koncept školskog kurikuluma prema kojem se on svodi na neobvezni dio nastavnog plana i programa. Iz analize je također vidljivo da se većina škola u svojim školskim kurikulumima poziva na Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i Nacionalni okvirni kurikulum pri čemu se dijelovi ovih dokumenata prenose bez jasnih kriterija i povezivanja s drugim kurikulumskim komponentama. Stoga analiziranim školskim kurikulumima nedostaje unutrašnja koherencija i povezanost sa specifičnim potrebama učenika i profilom škola.
školski kurikulum, obrazovna politika, Nacionalni okvirni kurikulum, analiza stanja
nije evidentirano
engleski
School curricula in Croatia: examples and experiences
nije evidentirano
school curriculum, educational policy, the National curriculum framework, situational analysis
nije evidentirano
Podaci o prilogu
63-86.
objavljeno
Podaci o knjizi
Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti
Baranović, Branislava
Zagreb: Institut za društvena istraživanja
2015.
978-953-6218-63-9