Interkulturna dimenzija školskog kurikuluma (CROSBI ID 53691)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Puzić, Saša ; Matić, Jelena
hrvatski
Interkulturna dimenzija školskog kurikuluma
U radu se analizira način na koji škole u svojim kurikulumima primjenjuju interkulturalizam kako je definiran u Nacionalnom okvirnom kurikulumu. Nakon teorijskog uvoda, analizirani su kurikulumi pet škola iz različitih dijelova Hrvatske koji su izrađeni u okviru projekta Razvoj kurikulumske kulture: Osnaživanje škola za razvoj i implementaciju školskog kurikuluma. Rezultati ukazuju da se u analiziranim školskim kurikulumima interkulturno obrazovanje operacionalizira na različite načine, ovisno o specifičnosti škole i sredine u kojoj škola djeluje. Stoga ono pokriva različite teme kao što su npr. upoznavanje sredozemnih kultura, romske kulture, islama i židovstva, suradnju sa školama iz susjednih zemalja i sl. U većini analiziranih kurikuluma vidljiva je neravnomjerna zastupljenost komponenti interkulturne kompetencije, pri čemu je dominantan razvoj njezine kognitivne komponente.
školski kurikulum, interkulturno obrazovanje, Nacionalni okvirni kurikulum, interkulturna kompetencija, školski projekti s interkulturnom dimenzijom
nije evidentirano
engleski
The intercultural dimension of the school curriculum
nije evidentirano
school curriculum, intercultural education, the National curriculum framework, intercultural competence, school projects with an intercultural dimension
nije evidentirano
Podaci o prilogu
87-114.
objavljeno
Podaci o knjizi
Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti
Baranović, Branislava
Zagreb: Institut za društvena istraživanja
2015.
978-953-6218-63-9