Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interkulturna dimenzija školskog kurikuluma (CROSBI ID 53691)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Puzić, Saša ; Matić, Jelena Interkulturna dimenzija školskog kurikuluma // Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti / Baranović, Branislava (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2015. str. 87-114

Podaci o odgovornosti

Puzić, Saša ; Matić, Jelena

hrvatski

Interkulturna dimenzija školskog kurikuluma

U radu se analizira način na koji škole u svojim kurikulumima primjenjuju interkulturalizam kako je definiran u Nacionalnom okvirnom kurikulumu. Nakon teorijskog uvoda, analizirani su kurikulumi pet škola iz različitih dijelova Hrvatske koji su izrađeni u okviru projekta Razvoj kurikulumske kulture: Osnaživanje škola za razvoj i implementaciju školskog kurikuluma. Rezultati ukazuju da se u analiziranim školskim kurikulumima interkulturno obrazovanje operacionalizira na različite načine, ovisno o specifičnosti škole i sredine u kojoj škola djeluje. Stoga ono pokriva različite teme kao što su npr. upoznavanje sredozemnih kultura, romske kulture, islama i židovstva, suradnju sa školama iz susjednih zemalja i sl. U većini analiziranih kurikuluma vidljiva je neravnomjerna zastupljenost komponenti interkulturne kompetencije, pri čemu je dominantan razvoj njezine kognitivne komponente.

školski kurikulum, interkulturno obrazovanje, Nacionalni okvirni kurikulum, interkulturna kompetencija, školski projekti s interkulturnom dimenzijom

nije evidentirano

engleski

The intercultural dimension of the school curriculum

nije evidentirano

school curriculum, intercultural education, the National curriculum framework, intercultural competence, school projects with an intercultural dimension

nije evidentirano

Podaci o prilogu

87-114.

objavljeno

Podaci o knjizi

Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti

Baranović, Branislava

Zagreb: Institut za društvena istraživanja

2015.

978-953-6218-63-9

Povezanost rada

Sociologija, Psihologija, Pedagogija