Konvergencija u proizvodnji medijskih sadržaja: dokle su stigli javni medijski servis HRT i komercijalna televizija u Hrvatskoj? (CROSBI ID 53838)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Perišin, Tena
hrvatski
Konvergencija u proizvodnji medijskih sadržaja: dokle su stigli javni medijski servis HRT i komercijalna televizija u Hrvatskoj?
Ovaj rad bavi se poimanjem konvergencije u medijskm kućama, posebice u informativnim redakcijama i to na primjeru dvije televizijske kuće - komercijalne Nove TV i javnog servisa HRT-a. Polazi se od teze da internetski portali u Hrvatskoj nedovoljno koriste prednosti multimedije i konvergencije. Druga teza je da hrvatske tv kuće na svojim internetskim portalima ne donose dovoljno originalnih sadržaja te nedostatno koriste svoje resurse i izvore.
Konvergencija ; Društvene mreže ; Televizija ; Javni medijski servis ; Hrvatska ; HRT ; Nova TV ; Digitalna tehnologija ; Novi mediji ; Online
nije evidentirano
engleski
Convergence in TV and online news production - Public Service HRT and commercial Nova TV: Where are they?
nije evidentirano
Convergence ; Social Media ; Television ; Public Media Service ; Croatia ; HRT ; Nova TV ; Digital Technology ; New Media ; Online
nije evidentirano
Podaci o prilogu
165-177.
objavljeno
Podaci o knjizi
Digitalne medijske tehnologije i društveno- obrazovne promene 4
Valić Nedeljković, Dubravka ; Pralica, Dejan
Novi Sad:
2014.
978-86-6065-308-8