Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako mjeriti uspjeh outsourcinga? (CROSBI ID 53870)

Prilog u knjizi | stručni rad

Pelikan, Jadranka Kako mjeriti uspjeh outsourcinga? // Outsourcing u gradovima i općinama: primjeri dobre prakse vanjskog ugovaranja usluga u Republici Hrvatskoj / Karzen, Mirna ; Mikelsons, Maris ; Chmura, Krzysztof et al. (ur.). Zagreb: The Urban Institute, 2007. str. 56-59

Podaci o odgovornosti

Pelikan, Jadranka

hrvatski

Kako mjeriti uspjeh outsourcinga?

Procesom pristupanja Hrvatske Europskoj uniji neizbježno će doći do procesa restrukturiranja javnog sektora, a vanjsko ugovaranje usluga će predstavljati jedno od sredstava za pokretanje i provedbu tog procesa. Za ostvarenje uspješnog partnerskog odnosa između regionalnih ili lokalnih samouprava i vanjskih ugovaratelja usluga, a koji će voditi do visoke kvalitete i zadovoljstva pruženom uslugom, potrebno je uložiti dosta napora u pripremu procesa ugovaranja. Zato je ključno ojačati kapacitete javnog sektora za razumijevanje procesa outsourcinga, pridržavanje dogovorenih procedura, pravodobnu i učinkovitu implementaciju usvojenih strategija te monitoring postignutog na temelju pokazatelja uspješnosti.

outsourcing, zadovoljstvo konzultantskom uslugom

nije evidentirano

engleski

How to Measure Success in Outsourcing?

nije evidentirano

outsourcing, satisfaction with consulting service

nije evidentirano

Podaci o prilogu

56-59.

objavljeno

Podaci o knjizi

Outsourcing u gradovima i općinama: primjeri dobre prakse vanjskog ugovaranja usluga u Republici Hrvatskoj

Karzen, Mirna ; Mikelsons, Maris ; Chmura, Krzysztof ; Pleština, Sunčica ; Ramić, Senka ; Runtić, Dario ; Miškulin, Igor

Zagreb: The Urban Institute

2007.

978-953-7322-10-6

Povezanost rada





Sociologija