Kako mjeriti uspjeh outsourcinga? (CROSBI ID 53870)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Pelikan, Jadranka
hrvatski
Kako mjeriti uspjeh outsourcinga?
Procesom pristupanja Hrvatske Europskoj uniji neizbježno će doći do procesa restrukturiranja javnog sektora, a vanjsko ugovaranje usluga će predstavljati jedno od sredstava za pokretanje i provedbu tog procesa. Za ostvarenje uspješnog partnerskog odnosa između regionalnih ili lokalnih samouprava i vanjskih ugovaratelja usluga, a koji će voditi do visoke kvalitete i zadovoljstva pruženom uslugom, potrebno je uložiti dosta napora u pripremu procesa ugovaranja. Zato je ključno ojačati kapacitete javnog sektora za razumijevanje procesa outsourcinga, pridržavanje dogovorenih procedura, pravodobnu i učinkovitu implementaciju usvojenih strategija te monitoring postignutog na temelju pokazatelja uspješnosti.
outsourcing, zadovoljstvo konzultantskom uslugom
nije evidentirano
engleski
How to Measure Success in Outsourcing?
nije evidentirano
outsourcing, satisfaction with consulting service
nije evidentirano
Podaci o prilogu
56-59.
objavljeno
Podaci o knjizi
Outsourcing u gradovima i općinama: primjeri dobre prakse vanjskog ugovaranja usluga u Republici Hrvatskoj
Karzen, Mirna ; Mikelsons, Maris ; Chmura, Krzysztof ; Pleština, Sunčica ; Ramić, Senka ; Runtić, Dario ; Miškulin, Igor
Zagreb: The Urban Institute
2007.
978-953-7322-10-6