Strategija razvoja zajednice udruga "Centar nezavisne kulture" 2014.-2018. (CROSBI ID 12774)

Autorska knjiga | ostalo

Pelikan, Jadranka Strategija razvoja zajednice udruga "Centar nezavisne kulture" 2014.-2018.. Zagreb: Udruga Eko-Zadar, 2014

Pelikan, Jadranka

Strategija razvoja zajednice udruga "Centar nezavisne kulture" 2014.-2018.

Ubrzani razvitak znanosti i tehnologije izaziva promjene, kako u globalnoj zajednici tako i u Hrvatskoj. Promjene se ubrzano događaju na području novih tehnologija primjenjivih u kulturi i umjetnosti čime se omogućava kontinuiran proces stvaranja novih, suvremenih kulturnih i umjetničkih djela na globalnoj razini te njihova sveprisutnost putem interneta. No, razvoj ljudskih resursa, premda stremi praćenju tehnoloških trendova, često ipak ne slijedi jednako ubrzan tempo. Ili, pak, ako se i prati, nedostaje specifičnih drugih znanja i vještina koje omogućuju samoodrživost kulturnim i umjetničkim organizacijama, posebice, vaninstitucionalno organiziranima. Pojam nezavisne kulture veže se za sve oblike nezavisnog kulturnog i umjetničkog stvaralaštva organiziranog u formalne pravne oblike poput udruga i/ili umjetničkih organizacija ; ili neformalne poput lokalnih građanskih incijativa te samostalnih umjetnika – pojedinaca, sukladno zakonskoj regulativi iz kulture i srodnih područja. Cilj Strateškog dokumenta je razvoj i uspostavljanje smjernica koje će Zajednicu udruga „Centar nezavisne kulture“ (CNK) učinkovitom primjenom dovesti do postignuća postavljenih kratkoročnih i dugoročnih ciljeva.

nezavisna kultura; strategija; zajednica nevladinih organizacija

Strategy of non-profit association development "Centre of independent culture" 2014-2018

independent culture; strategy; association of non-governmental organisations