Interkulturalizam u gimnazijskoj nastavi glazbe u srednjoeuropskim državama (CROSBI ID 623269)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Begić, Amir
hrvatski
Interkulturalizam u gimnazijskoj nastavi glazbe u srednjoeuropskim državama
Kroz povijesni prikaz razvoja glazbene kulture može se vidjeti da su mnogi narodi sudjelovali u njezinom razvoju. Glazbena se kultura razvijala ispreplitanjem stvaralaštva različitih naroda i različitih kultura te je ona u svojoj biti multikulturalna umjetnost. Na nastavi glazbe sluša se glazba vlastitog naroda, ali i glazba ostalih naroda. Upoznavanjem vlastite kulture razvija se svijest o vlastitom kulturnom identitetu. Slušanjem glazbe drugih naroda upoznaje se njihova kultura. To pridonosi razvoju interkulturalizma. U okviru rada ovoga analizirat će se programi gimnazijske nastave glazbe u srednjoeuropskim državama. Cilj je utvrditi u kojoj je mjeri gimnazijska nastava glazbe zasnovana na interkulturalizmu. Pokušat će se doći do teorijskih spoznaja o tome na koji način bi se mogao ostvariti napredak u kreiranju nastavnih sadržaja s obzirom na interkulturalni odgoj.
nastava glazbe ; gimnazija ; interkulturalizam
nije evidentirano
engleski
Interculturalism in Grammar School in teaching music Central European countries
nije evidentirano
teaching music ; grammar school ; interculturalism
nije evidentirano
Podaci o prilogu
59-59.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
International Conference National and Universal Culture in Central Europe
Galzina, Vjekoslav
Slavonski Brod: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-6965-49-6
Podaci o skupu
International Conference National and Universal Culture in Central Europe
predavanje
16.04.2015-18.04.2015
Slavonski Brod, Hrvatska