Obrazovanje budućih učitelja razredne nastave za vođenje pevanja u razredu (CROSBI ID 53962)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Nikolić, Lidija
srpski
Obrazovanje budućih učitelja razredne nastave za vođenje pevanja u razredu
U radu se prikazuje problem obrazovanja učitelja razredne nastave za vođenje pevanja sa decom ranog školskog uzrasta u okviru nastave muzike. Učitelj razredne nastave je prvi učitelj pevanja svoj deci i zbog toga su njegove muzičke kompetencije i muzičko obrazovanje na učiteljskom fakultetu vrlo značajni. Dat je pregled muzičkih kompetencija učitelja za pevanje zasnovane na predmetnom kurikulumu u osnovnoj školi i na razvojnim mogućnostima učenika, uključujući vokalnu edukaciju i poznavanje vokalne higijene. Ukazuje se na probleme koji nastaju u toku obrazovanja budućih učitelja za sticanje kompetencija pevanja na studijama i prikazuju se rešenja koja su zasnovana na naučnim istraživanjima kako bi postignuća studenata bila optimalna. Razmatraju se moguća didaktičko-metodička rešenja u nastavi muzike na studijama i u tom kontekstu uloga nastavnika pevanja. Izneseno razmatranje otvara pitanje koje je u vezi sa nivoom muzičkih znanja i veština, kao i sa supkompetencijama koje su potrebne učitelju osnovnog obrazovanja za kvalitetno vođenje pevanja u razredu, a ono podrazumeva i učiteljevo samopouzdanje u sopstvene muzičke kompetencije. Takvo samopouzdanje omogućiće učitelju da pevanju pristupi sa radošću i da pevanje oblikuje u igru.
muzičko obrazovanje učitelja, muzička nastava na studijama, pevanje, vokalna edukacija
nije evidentirano
engleski
Education of future teachers in primary education for teaching singing in classroom
nije evidentirano
music education of teachers, music courses during studies, singing, vocal education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
81-99.
objavljeno
Podaci o knjizi
Sociološki aspekt pedagogije i izvođaštva u scenskim umetnostima
Petrović, Milena
Beograd: Fakultet muzičke umetnosti Beograd
2014.
978-86-88619-57-8