Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Banke: trgovci novcem kao arhitekti potrošačkog subjektiviteta (CROSBI ID 53971)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Burić, Ivan Banke: trgovci novcem kao arhitekti potrošačkog subjektiviteta // Potrošačka kultura i konzumerizam / Čolić, Snježana (ur.). Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2013. str. 107-123

Podaci o odgovornosti

Burić, Ivan

hrvatski

Banke: trgovci novcem kao arhitekti potrošačkog subjektiviteta

U radu se analizira funkcija i korišteni instrumentarij banaka u tvorbi makro i mikro strukture potrošačkog društva razvijenog u Hrvatskoj tijekom zadnjih desetak godina. Kao institucije koje omogućuju ubrzanje financijskih tokova i uključivanje svih socijalnih kategorija u proces ekonomske razmjene banke su osigurale preduvjete za njegovu konstituciji i kontinuiranu reprodukciju. S druge strane, kroz specifične poslovne procese, prvenstveno kroz procese data-based marketinga, banke su na sebe preuzele i ulogu u procesu konstitucije socijalnog subjektiviteta potrošača. Razvojem specifičnih principa poslovnog upravljanja kao i razvojem financijskih proizvoda temeljenih na data-based marketigu, one su u značajnoj mjeri definirale prostore potrošačkih sloboda, tj. utjecale na formatiranje prostora potrošačkih želja i na taj način na sebe preuzele značajnu ulogu u proizvodnji potrošača kao centralnih subjekata hrvatskog potrošačkog društva.

banke, potrošačko društvo, proizodnja potrošača, data-based marketing, potrošačka sloboda, potrošački subjektivitet

nije evidentirano

engleski

Banks: Money Retailers as Architects of Consumer Personality

nije evidentirano

banks, consumer society, production of consumer, data-based marketing, consumer freedom, consumer subjectivity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

107-123.

objavljeno

Podaci o knjizi

Potrošačka kultura i konzumerizam

Čolić, Snježana

Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar

2013.

978-953-7964-00-9

Povezanost rada

Sociologija