Banke: trgovci novcem kao arhitekti potrošačkog subjektiviteta (CROSBI ID 53971)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Burić, Ivan
hrvatski
Banke: trgovci novcem kao arhitekti potrošačkog subjektiviteta
U radu se analizira funkcija i korišteni instrumentarij banaka u tvorbi makro i mikro strukture potrošačkog društva razvijenog u Hrvatskoj tijekom zadnjih desetak godina. Kao institucije koje omogućuju ubrzanje financijskih tokova i uključivanje svih socijalnih kategorija u proces ekonomske razmjene banke su osigurale preduvjete za njegovu konstituciji i kontinuiranu reprodukciju. S druge strane, kroz specifične poslovne procese, prvenstveno kroz procese data-based marketinga, banke su na sebe preuzele i ulogu u procesu konstitucije socijalnog subjektiviteta potrošača. Razvojem specifičnih principa poslovnog upravljanja kao i razvojem financijskih proizvoda temeljenih na data-based marketigu, one su u značajnoj mjeri definirale prostore potrošačkih sloboda, tj. utjecale na formatiranje prostora potrošačkih želja i na taj način na sebe preuzele značajnu ulogu u proizvodnji potrošača kao centralnih subjekata hrvatskog potrošačkog društva.
banke, potrošačko društvo, proizodnja potrošača, data-based marketing, potrošačka sloboda, potrošački subjektivitet
nije evidentirano
engleski
Banks: Money Retailers as Architects of Consumer Personality
nije evidentirano
banks, consumer society, production of consumer, data-based marketing, consumer freedom, consumer subjectivity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
107-123.
objavljeno
Podaci o knjizi
Potrošačka kultura i konzumerizam
Čolić, Snježana
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar
2013.
978-953-7964-00-9