Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Dječji folklorni ples kao čuvatelj tradicije (CROSBI ID 218258)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Šulentić Begić, Jasna Dječji folklorni ples kao čuvatelj tradicije // Suvremena pitanja, 10 (2015), 19; 136-147

Podaci o odgovornosti

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Dječji folklorni ples kao čuvatelj tradicije

Folklorni ples, koji je jedna od sekcija folklornog društva, na mnoge načine pozitivno utječe na djecu. Sudjelujući u folklornom plesu u djeci se budi interes, razumijevanje i poštovanje prema narodnom stvaralaštvu te se razvija smisao i potreba za očuvanjem narodne baštine. U okviru ovoga rada provedeno je i istraživanje čiji je cilj bio utvrditi koliko učenika trećih razreda dviju osnovnih škola u Županji u Republici Hrvatskoj sudjeluje u izvanškolskoj aktivnosti folklorni ples te kako se organiziraju probe folklornog plesa za učenike mlađe školske dobi u folklornim društvima grada Županje. Podatci su prikupljeni tijekom ožujka i svibnja 2013. godine pomoću postupaka sustavnog promatranja proba folklornog plesa i anketiranja učenika trećih razreda osnovnih škola. Rezultati su pokazali da u Županji od ukupnog broja učenika trećih razreda (N = 94) relativno mali broj, svega njih 11 (12%), sudjeluje u radu dvaju folklornih društva, tj. 10 učenika sudjeluje u folklornoj, a 1 učenik u tamburaškoj sekciji. Veliki broj učenika (61 uč./65%) nisu upoznati s postojanjem i djelovanjem folklornih društava te bi trebalo poraditi na animiranju i informiranju učenika o njihovom djelovanju te o mogućnosti uključivanja u folklorne sekcije.

folklorna društva ; folklorni ples ; djeca mlađe školske dobi

nije evidentirano

engleski

Children’s Folklore Dance as a Tradition Preserver

nije evidentirano

folklore societies ; folklore dance ; children of lower school age

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (19)

2015.

136-147

objavljeno

1840-1252

2303-6605

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice