Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komunikacijski menadžment (CROSBI ID 12879)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Tafra-Vlahović, Majda Komunikacijski menadžment. Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2013

Podaci o odgovornosti

Tafra-Vlahović, Majda

hrvatski

Komunikacijski menadžment

Profesija komunikacijskih menadžera je prema svim pokazateljima jedna od onih koje se osobito brzo razvijaju u Europi i svijetu posljednjih dvadesetak godina. Poslodavci u privatnom sektoru ali i u državnoj administraciji pa i u neprofitnom sektoru sve češće traže stručnjake širokog obrazovnog profila koji bi mogli ispunjavati višestruke funkcije omogućavanja djelovanja sustava prema vanjskom okolišu i unutar organizacije. U većim sustavima ustrojavaju se i cijeli odjeli u kojima se onda funkcije dijele prema užem području odnosa s javnostima.Te funkcije u općem organizacijskom okviru odnosa s javnostima u organizacijama ispunjavaju takozvanu graničnu ulogu na samoj opni sustava (boundary spanning role). To što su, metaforički rečeno, jednom nogom u sustavu a jednom izvan njega, čini ih osobito pogodnima za ispunjavanje najmanje triju ključnih uloga u organizaciji, osim osnovne uloge zaštite i promicanja reputacije: za ulogu zaštite sustava (iz toga razloga, ali ne samo zbog njega, komunikacijski menadžeri najčešće djeluju kao koordinatori upravljanja krizom), za ulogu zagovaranja vrijednosti sustava (advocacy), te za ulogu povećanja vrijednosti sustava.

komunikacijski menadžment; odnosi s javnostima; strategija; modeli

nije evidentirano

engleski

Communication Management

nije evidentirano

communication management; public relations; strategy; models

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić

2013.

978-953--7670-36-8

283

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti