Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Roditelji i djeca s teškoćama (CROSBI ID 54159)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Igrić, Ljiljana Roditelji i djeca s teškoćama // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana, Fulgosi-Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.). Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 60-73

Podaci o odgovornosti

Igrić, Ljiljana

hrvatski

Roditelji i djeca s teškoćama

U važnoj ulozi roditelja za odgoj i obrazovanje djece s teškoćama, potrebne su spoznaje o tome kako se obitelj nosi s činjenicom da ima dijete s teškoćama. Iz istraživanja proizlazi da funkcioniranje obitelji uvelike ovisi o unutarnjim psihološkim resursima roditelja, kao i o utjecaju okoline svojim sustavom vrijednosti i normi te razini i oblicima podrške obitelji. Ovisno o osobinama svakoga roditelja, kao i njihovim međusobnim odnosima, razvijaju se stavovi prema djetetu i vlastitoj učinkovitosti u ulozi roditelja. Pored nepovoljnog djelovanja koje donosi izazov roditeljstva djeteta s teškoćama, studije su ukazale i na neke pozitivne učinke, kojima treba posvetiti više pažnje u daljnjim istraživanjima i praksi. Sama činjenica o teškoći djeteta nije se pokazala ključnim čimbenikom za razinu stresa kod roditelja, već su se snage roditelja i njihova međusobna interakcija pokazali odgovornima. Stoga se već psihološkom podrškom roditelja može osigurati njihova bolja percepcija kompetentnosti za ulogu roditeljstva i stvoriti osnova za njihovu prilagodbu i aktivizam u traženju najboljeg izbora u odgoju i obrazovanju vlastita djeteta.

Roditelji djece s teškoćama, proces prilagodbe roditelja, stavovi roditelja prema djetetu, podrška roditeljima djece s teškoćama

nije evidentirano

engleski

Parents and children with disabilities

nije evidentirano

Parents of children with disabilities, adaptation process of parenting, attitudes toward children, support to parents of children with disabilities

nije evidentirano

Podaci o prilogu

60-73.

objavljeno

Podaci o knjizi

Učenik s teškoćama između škole i obitelji

Igrić, Ljiljana, Fulgosi-Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana

Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM

2014.

978-953-98972-3-7

Povezanost rada

Sociologija, Psihologija, Pedagogija