Projekt “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“. Inicijalni rezultati, smjernice u razvoju programa (CROSBI ID 54161)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Igrić, Ljiljana
hrvatski
Projekt “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“. Inicijalni rezultati, smjernice u razvoju programa
U inicijalnom istraživanju provedenom prije početka provođenja programa za poticanje tolerancije u školi i razvoja senzibiliteta za različitost, dobivene su vrlo važne informacije koje potvrđuju sljedeće pretpostavke: Tolerancija učenika povezana je s nekim obilježjima učenika, kao to je „označenost da ima teškoće“ što je u skladu s rezultatima drugih istraživanja, o čemu će se voditi računa pri izradi programa tolerancije s učenicima. Neka obilježja roditelja iz ovoga uzorka statistički su značajno povezana s tolerancijom njihove djece, pa će se u preporukama za roditelje uzeti u obzir njihove osobine i kompetentnost za ulogu roditelja. Tolerancija nastavnika uključenih u ovo ispitivanje, povezana je s njihovom percipiranom kompetencijom za ulogu učitelja, pa će se o tome voditi računa prilikom izrade i izvođenja programa za učitelje.
Roditelji djece s teškoćama, tolerancija vršnjaka, tolerancija učitelja, učiteljska kompetencija
nije evidentirano
engleski
Project "Intervention programmes and some context factors of educational inclusion". Initial results, directions for programm development
nije evidentirano
Parents of children with disabilities, tolerance of peers, tolerance of teachers , competence of teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
99-115.
objavljeno
Podaci o knjizi
Učenik s teškoćama između škole i obitelji
Igrić, Ljiljana, Fulgosi- Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM
2014.
978-953-98972-3-7