Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Projekt “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“. Inicijalni rezultati, smjernice u razvoju programa (CROSBI ID 54161)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Igrić, Ljiljana Projekt “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“. Inicijalni rezultati, smjernice u razvoju programa // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana, Fulgosi- Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.). Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 99-115

Podaci o odgovornosti

Igrić, Ljiljana

hrvatski

Projekt “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“. Inicijalni rezultati, smjernice u razvoju programa

U inicijalnom istraživanju provedenom prije početka provođenja programa za poticanje tolerancije u školi i razvoja senzibiliteta za različitost, dobivene su vrlo važne informacije koje potvrđuju sljedeće pretpostavke: Tolerancija učenika povezana je s nekim obilježjima učenika, kao to je „označenost da ima teškoće“ što je u skladu s rezultatima drugih istraživanja, o čemu će se voditi računa pri izradi programa tolerancije s učenicima. Neka obilježja roditelja iz ovoga uzorka statistički su značajno povezana s tolerancijom njihove djece, pa će se u preporukama za roditelje uzeti u obzir njihove osobine i kompetentnost za ulogu roditelja. Tolerancija nastavnika uključenih u ovo ispitivanje, povezana je s njihovom percipiranom kompetencijom za ulogu učitelja, pa će se o tome voditi računa prilikom izrade i izvođenja programa za učitelje.

Roditelji djece s teškoćama, tolerancija vršnjaka, tolerancija učitelja, učiteljska kompetencija

nije evidentirano

engleski

Project "Intervention programmes and some context factors of educational inclusion". Initial results, directions for programm development

nije evidentirano

Parents of children with disabilities, tolerance of peers, tolerance of teachers , competence of teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

99-115.

objavljeno

Podaci o knjizi

Učenik s teškoćama između škole i obitelji

Igrić, Ljiljana, Fulgosi- Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana

Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM

2014.

978-953-98972-3-7

Povezanost rada

Sociologija, Psihologija, Pedagogija