Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suvremeni standardi matematičkih kompetencija u početnoj nastavi matematike (CROSBI ID 746315)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Mišurac, Irena Suvremeni standardi matematičkih kompetencija u početnoj nastavi matematike / Jakir, Aleksandar (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2014. 136..

Podaci o odgovornosti

Mišurac, Irena

Jakir, Aleksandar

hrvatski

Suvremeni standardi matematičkih kompetencija u početnoj nastavi matematike

Kompetentnost za prepoznavanje, snalaženje i uspješno rješavanje problema jedna je od karakteristika uspješnog pojedinca u svim sferama privatnog i profesionalnog života. Biti sposoban riješiti problem podrazumijeva sposobnost razumijevanja i analiziranja problema, odabira i osmišljavanja adekvatne strategije, konceptualnog razumijevanja matematičkih sadržaja i sposobnost primjene matematike u problemskim kontekstima. Matematički pismeni pojedinac treba prepoznati razmišljanje i dokazivanje kao temeljne aspekte matematike, odabirati i upotrebljavati različite oblike mišljenja i zaključivanja, stvarati i provjeravati pretpostavke te razvijati i procjenjivati matematičke argumente i dokaze. Komunikacija je proces koji omogućava razmjenu matematičkih ideja, prenošenje spoznaja, razumijevanje među ljudima, a time je preduvjet za cjelokupan proces matematičkog obrazovanja. Sposobnost povezivanja u matematici podrazumijeva prepoznavanje i korištenje veza između različitih matematičkih spoznaja te prepoznavanje i primjenu matematike u svakodnevnom životu. Kompetentnost za korištenje matematičkih reprezentacija podrazumijeva poznavanje i umijeće primjene matematičkih formalnih zapisa, grafova, dijagrama, tablica, znakova i drugih formi kojima se prikazuju matematičke ideje, činjenice, tvrdnje ili postupci. Da bi se navedene kompetencije kod učenika razvile, neophodno je da ih učitelji prepoznaju kao važne te svoje matematičko poučavanje osmisle tako da potiču te kompetencije kod svojih učenika. Učitelji svojim odlukama, načinima rada, odabirom aktivnosti i zadataka, stavovima, vlastitim doživljavanjem matematike i definiranjem ciljeva učenja potiču određene matematičke kompetencije kod svojih učenika.

nastava matematike; matematičke kompetencije; standardi kompetencija; rješavanje problema; razmišljanje i dokazivanje; komunikacija; povezivanje; reprezentacija; učitelji razredne nastave

nije evidentirano

engleski

Contemporary standards of mathematics competencies in elementary teaching of mathematics

nije evidentirano

mathematics education; mathematics competencies; standards of competencies; Problem Solving; Reasoning and Proof; Communication; Connections; Representation; Primary School Teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

136

2014.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-7395-67-4

Povezanost rada

Pedagogija, Matematika