Katonapszichológia Második kőtet - A Horvát Tudományos Tapasztalatok" (Hungarian translation) (CROSBI ID 13097)

Urednička knjiga | priručnik

Katonapszichológia Második kőtet - A Horvát Tudományos Tapasztalatok" (Hungarian translation) / Pavlina, Želimir ; Komar, Zoran (ur.) Budimpešta: Zrínyi Kiadó, 2007

Pavlina, Želimir ; Komar, Zoran

Rajnics Janos

Katonapszichológia Második kőtet - A Horvát Tudományos Tapasztalatok" (Hungarian translation)

Mađarski prijevod druge knjige "Vojna Psihologija - priručnik za hrvatske časnike"(uz odobrenje autora i urednika), a sadrži 15 poglavlja podijeljena u tri područja. Preporuku (Ajánlás) za čitanje ove knjige napisao je Dr. Komor Levente, mađarski zamjenik državnog tajnika za osoblje. Vrlo opsežnu i pohvalnu preporuku mađarski kolega započinje ovako: "Preporučujem ovu knjigu svim svojim političkim i apolitičnim prijateljima. Jer stvari stoje upravo ovako. Možda politiku više nikada nećemo voditi nekim drukčijim, po svoj prilici nasilnim sredstvima, no ako bismo ipak posegnuli za njima, to bi se zacijelo odvijalo ovako nekako...Gdjegod bi mogla postati korisnom podlogom i za usavršavanje sustava za ljudske resurse multinacionalnih, ali i domaćih kompanija koje zapošljavaju više desetaka tisuća radnika... A da su autori sve to (točnije desetine tisuće redaka organiziranih u nekoliko svezaka) pisali besplatno, iz uvjerenja, domoljublja, privrženosti, osjećaja odgovornosti za spas jednog naroda, katkada u nemogućim uvjetima, za nas je samo legenda. Takvo što je doista teško shvatiti u ovom našem drukčijem svijetu... Nudi li ovo djelo neke sveobuhvatne pouke koje bismo s dužnim poštovanjem mogli preporučiti široj javnosti? Možda.. Gdje je potreban čovjek, tamo je stroj samo sredstvo. Tamo gdje radi čovjek, prenaglašen je fiskalni sustav katkada morbidna i neukusna šala, samouništenje postignuto isključivo smanjivanjem vlastitih troškova..." (izvadak prijevoda s mađarskog u prijevodu EC-EuroCon d.o.o.)

Katonapszichológia

Military Psychology Volume II - The Croatian Experience (Hungarian translation)

Military Psychology