Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Hrvatska: Nove prilike za sustavan pristup medijskoj pismenosti (CROSBI ID 54576)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kanižaj, Igor ; Car, Viktorija Hrvatska: Nove prilike za sustavan pristup medijskoj pismenosti // Medijska pismenost – preduvjet za odgovorne medije / Car, Viktorija ; Turčilo, Lejla ; Matović, Marijana (ur.). Sarajevo, 2015. str. 23-41

Podaci o odgovornosti

Kanižaj, Igor ; Car, Viktorija

hrvatski

Hrvatska: Nove prilike za sustavan pristup medijskoj pismenosti

Zahvaljujući međunarodnom znanstvenom projektu ANR TRANSLIT „Media and Information Literacy policies in Europe“ u kojem je sudjelovalo 29 zemalja Europe, prvi put su u Hrvatskoj istraženi modeli i politike medijskog obrazovanja, financiranje, broj i kvaliteta edukativnih programa, kapaciteti ključnih dionika te evaluacija njihovih postojećih aktivnosti, ali i brojni drugi indikatori koji se odnose na medijsku i informacijsku pismenost (engl. media and information literacy, MIL). Izvještaj je utvrdio stvarnu razinu medijske i informacijske pismenosti koja je, s obzirom na korišten metodološki okvir, usporediva sa svim ostalim državama koje su bile uključene u ovo međunarodno istraživanje. Ovaj rad donosi sažetu verziju navedenog izvještaja koji se odnosio na 2013. godinu, ali i pregled najnovijih trendova koji su obilježili 2014. godinu. U okviru rada posebno se ispituje uloga organizacija civilnog društva koje se ističu kao jedan od ključnih dionika i promotora medijske pismenosti u Hrvatskoj. Istraživanje je pokazalo da u Hrvatskoj koncept medijske i informacijske pismenosti nije zaživio već je riječ o dva potpuno odvojena pristupa u obrazovanju. Osim očitih prijetnji razvoju medijske pismenosti u Hrvatskoj rad identificira i ključne prednosti koje karakteriziraju hrvatski model, a za koji vjerujemo da može biti primjenjiv i na države u susjedstvu koje žele nadograditi postojeće programe medijske pismenosti.

medijska i informacijska pismenost ; Hrvatska ; obrazovna politika

nije evidentirano

engleski

Croatia: New Opportunities for a Systematic Approach Towards Media Literacy

nije evidentirano

media and information literacy ; Croatia ; education policy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

23-41.

objavljeno

Podaci o knjizi

Medijska pismenost – preduvjet za odgovorne medije

Car, Viktorija ; Turčilo, Lejla ; Matović, Marijana

Sarajevo:

2015.

978-9958-598-63-0

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti