Pjevanje i slušanje pjesama u ranom učenju engleskoga jezika (CROSBI ID 220989)
Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šulentić Begić, Jasna ; Dudjak, Martina
hrvatski
Pjevanje i slušanje pjesama u ranom učenju engleskoga jezika
Tema je ovoga rada povezanost glazbe s ranim učenjem engleskoga jezika. U svrhu dobivanja jasnijeg odnosa glazbe i njezine integracije u nastavu engleskoga jezika, analizirane su pjesme koje se pojavljuju u udžbenicima engleskoga jezika za drugi, treći i četvrti razred te je istraženo prihvaćaju li učenici četvrtog razreda glazbu u nastavi engleskog jezika te koje pjesme vole pjevati. Istraživanje se odvijalo tijekom ožujka 2014. godine u Osnovnoj školi kralja Tomislava u Našicama, točnije Područnoj školi Markovac Našički u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je obuhvatilo učenike četvrtoga razreda (N=17) koji od prvoga razreda uče engleski jezik, a te su pjesme usvojili i naučili pjevati. Provedeno je istraživanje dovelo do saznanja da je veći dio pjesama koje se pjevaju u procesu učenja jezika primjeren dječjoj dobi, no postoje i one koje ne odgovaraju učeničkim mogućnostima. Učenici vole pjevati pjesme koje su sigurno usvojili, koje su popularne i njima poznate, vedrog, ali i tajanstvenog i sjetnog karaktera, umjerenog do brzog tempa s pjevnom melodijom. Učenici prihvaćaju i pozitivno reagiraju na upotrebu glazbe kao nastavnog sredstva u procesu usvajanja engleskog jezika.
glazba ; rano učenje engleskog jezika ; učenici primarnog obrazovanja
nije evidentirano
engleski
Singing and listening to songs in the early learning of english language
nije evidentirano
music ; early learning English language ; primary education pupils
nije evidentirano