Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Devetogodišnja osnovna škola - prilika za novu kvalitetu obaveznog glazbenog obrazovanja (CROSBI ID 628171)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Brđanović, Davor Devetogodišnja osnovna škola - prilika za novu kvalitetu obaveznog glazbenog obrazovanja // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja (Researching Paradigms of Childhood and Education) III. simpozij: B. Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja : zbornik radova = 3rd Symposium: B. Researching Musical Paradigms of Childhood and Education : proceedings / Atanasov Piljek, Diana ; Jurkić Sviben, Tamara (ur.). Zagreb, 2015. str. 282-292

Podaci o odgovornosti

Brđanović, Davor

hrvatski

Devetogodišnja osnovna škola - prilika za novu kvalitetu obaveznog glazbenog obrazovanja

Obrazovanje i cjeloživotno učenje imaju danas posebno važnu ulogu u razvoju kompetencija - znanja, vještina i sposobnosti neophodnih pojedincu za brzu prilagodbu dinamičnim gospodarskim promjenama, te za aktivno, uspješno i cjelovito uključivanje u moderno društvo. Umjetnostima, a među njima i glazbenoj umjetnosti, trebalo bi dati veći značaj u obrazovanju, naročito u osnovnoj školi, zbog njihovog snažnog pozitivnog učinka na dječji razvoj i stjecanje kompetencija. U članku su, na primjerima dva modela glazbenog obrazovanja, jednog obaveznog (kao dijela „obaveznog fleksibilnog kurikuluma“) - u Irskoj i jednog izbornog - u Venezueli, predstavljene dvije različite mogućnosti organiziranja takvog obrazovanja. Socijalna pravednost ovih modela ogleda se u kvaliteti i dostupnosti nastave glazbe koju nude. Na primjeru tih modela, a u kontekstu najavljene predstojeće reforme hrvatskog sustava obaveznog obrazovanja, članak potiče raspravu o potrebi osmišljavanja kvalitetne i svima dostupne nastave glazbe u hrvatskim obaveznim školama. Korist koju učenici imaju od kvalitetne glazbene nastave nije upitna, pa je pred nositeljima obrazovne politike prilika da se u budućoj reformi obaveznog obrazovanja više rukovode tom spoznajom.

El sistema ; glazba ; irski „Music“ ; kvalitetna nastava glazbe ; reforma obrazovanja

nije evidentirano

engleski

Nine-year primary school - a chance for new quality of compulsory music education

nije evidentirano

El sistema ; music ; Irish “Music” ; quality music instruction ; education reform

nije evidentirano

Podaci o prilogu

282-292.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja (Researching Paradigms of Childhood and Education) III. simpozij: B. Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja : zbornik radova = 3rd Symposium: B. Researching Musical Paradigms of Childhood and Education : proceedings

Atanasov Piljek, Diana ; Jurkić Sviben, Tamara

Zagreb:

978-953-7210-80-9

Podaci o skupu

Simpozijum Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja (3 ; 2015)

predavanje

13.04.2015-15.04.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija