Poremećaji u ponašanju i doživljavanju (CROSBI ID 54879)
Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Duvnjak, Ivana ; Velki, Tena
hrvatski
Poremećaji u ponašanju i doživljavanju
Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju ponajprije je namijenjen pomoćnicima u nastavi i učiteljima/nastavnicima. Prema strukturi priručnik je podijeljen u tri dijela: u prvome se dijelu nalazi kratak pregled zakonske regulative koje se odnose na odgoj i obrazovanje djece s teškoćama u razvoju. Nadalje, daje se uvid u ishodišta inkluzivnog odgoja i obrazovanja kao i postojećih programskih orijentacija u formalnom obrazovanju djece s teškoćama u razvoju. Drugi se dio sastoji od skupine pojedinačnih poglavlja o pojedinim vrstama teškoća u razvoju. Svako poglavlje sadrži definiciju teškoće o kojoj je riječ, podjelu, kliničku sliku te savjete za pedagoško-didaktičku prilagodbu u izravnom radu s djetetom koje provodi pomoćnik. U trećem se dijelu priručnika govori o važnosti suradnje s roditeljima i stručnjacima. U prilogu se daje popis nekih institucija i udruga koje se bave pružanjem skrbi i podrške obiteljima, djeci i mladima s teškoćama u razvoju na području Osječko- baranjske županije.
priručnik ; djeca s razvojnim teškoćama ; pomoćnici u nastavi
Objavljivanje priručnika odobrio je Senat Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku na sjednici 7. srpnja 2015. pod brojem 25/15.
engleski
Behavioural and Conduct Disorders
nije evidentirano
handbook ; children with developmental disabilities ; classroom assistants
nije evidentirano
Podaci o prilogu
16-68.
objavljeno
Podaci o knjizi
Učimo zajedno: Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju
Velki, Tena ; Romstein, Ksenija
Osijek: Županija Osječko-baranjska ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2015.
978-953-6965-44-1